کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال وان پیس 2023 One Piece-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
سریال وان پیس
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

در سریال وان پیس One Piece 2023، در دنیای دزدان دریایی، یک ناخدای جوان به نام مانکی دی. لوفی به همراه خدمه خود برای دستیابی به عنوان پادشاه دزدان دریایی و کشف گنج اسطوره‌ای وان پیس، تلاش می‌کند و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال وان پیس 2023 One Piece

 سریال وان پیس 2023 One Piece، یک سریال تلویزیونی ماجراجویی، اکشن، کمدی و فانتزی است که توسط مت اوونز و استیون مایدا برای نتفلیکس توسعه یافته است. کشورهای سازنده شامل: آمریکا، انگلیس، ژاپن، آفریقای جنوبی. در این سریال، گروهی از بازیگران از جمله ای‌ناکی گودوی، امیلی راد، مکنیو، جیکوب رومرو گیبسون و تاز اسکایلر به عنوان اعضای دزدان دریایی کلاه‌کاهی، با محوریت کاپیتان مانکی دی. لوفی (با بازی گودوی) حضور دارند. فیلمنامه اثر تام هایندمن، استیون مائدا و …

 

نکات سریال

 سریال وان پیس 2023 One Piece، یک اقتباس زنده از سری مانگای به همین نام نوشته ایچیرو اودا است، که به عنوان یک مشاور خلاقیت اصلی در شو فعالیت کرده است. تولید این سریال توسط کاجی پروداکشنز و شوئیشا، که همچنین مانگا را منتشر می‌کند، انجام شده است.

این سریال در تاریخ 31 اوت 2023 اکران شد و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرد که عملکردها، نویسندگی، جلوه‌های بصری و وفاداری کلی به متن اصلی را تحسین کردند. چندین رسانه آن را به عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های زنده از یک مانگا یا سری انیمه خوانده‌اند.

سریال وان پیس 2023 One Piece همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

One Piece 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها