کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آتش خشم 2021 Raging Fire-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آتش خشم

خلاصه داستان

فیلم سینمایی آتش خشم 2021 Raging Fire، زندگی پلیس عدالت‌ خواهی به نام شان که توسط دپارتمان پلیس تحسین می‌شود را به تصویر کشده است. او که بسیاری از موارد جنایی را حل کرده است روزی از روزها در هنگام عملیات، توسط گروهی مرموز از جنایتکاران به رهبری نگو نیکلاس…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آتش خشم 2021 Raging Fire

فیلم آتش خشم 2021 Raging Fire، یک فیلم اکشن ماجراجویی جنایی محصول کشور چین است که توسط بنی چان کارگردانی شد. این اثر آخرین کار کارگردانی او قبل از درگذشت او در تاریخ 23 اوت 2020 می‌باشد. تهیه کنندگی فیلم را بنی چان و دونی ین بر عهده داشتنه اند. یائولیانگ تانگ، رایان وای چون لینگ و بنی چان از نویسندگان این فیلم هستند. بازیگرانی نظیر دونی ین، نیکولاس تسه، لان شین، آنگوس یونگ، پاتریک تام و… در این فیلم حضور دارند.

 

نکات فیلم

فیلم آتش خشم 2021 Raging Fire، به طورکلی به ۲۲۵ میلیون دلار فروش در سراسر جهان دست یافته است. همچنین فیلم آتش خشم توانست در چهلمین دوره جوایز فیلم هنگ کنگ در سال 2022 جوایزی از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین کارگردانی اکشن و بهترین تدوین را به دست آورد. تدوین و ویرایش فیلم را کوران پنگ به انجام رسانیده است. موسیقی متن فیلم  اثری از نیکلاس اررا می باشد.

 

 

فیلم آتش خشم 2021 Raging Fire همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Raging Fire 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها