کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم استاد باغبان Master Gardener 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی استاد باغبان

خلاصه داستان

فیلم سینمایی استاد باغبان Master Gardener 2023، در مورد یک باغبان ماهر به نام نارول راث (با بازی جوئل اجرتون) است که در ملک زنی ثروتمند به نام نورما هاورهیل (با بازی سیگورنی ویور) کار می‌کند. اما زمانی که نورما از نارول می‌خواهد که خواهرزاده‌اش را به شاگردی بپذیرد، زندگی نارول دچار هرج و مرج شده و اسراری تاریک از گذشته‌اش آشکار می‌شود که…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم استاد باغبان Master Gardener 2023

فیلم استاد باغبان Master Gardener 2023، یک فیلم آمریکایی درام، رازآلود و هیجان انگیز به کارگردانی پل شریدر می باشد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط پل شریدر نوشته شده است. در فیلم استاد باغبان هنرمندانی چون جوئل اجرتون، سیگورنی ویور، کوئینتسا سویندل، ادواردو لوسان، ایسای مورالس، ریک کوزانت، ویکتوریا هیل، امی لی، ساموئل آلی، اریکا اشلی، جرد بنکنز و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم استاد باغبان Master Gardener 2023، اولین بار در تاریخ 3 سپتامبر 2022 در جشنواره فیلم ونیز ایتالیا به نمایش درآمد. فیلم استاد باغبان پس از اکران نقدهای مثبت بسیاری از منتقدان دریافت کرد، به طوری که برای داستان معمایی، اجراها به ویژه بازی جذاب جوئل اگرتون و سیگورنی ویور، موسیقی متن، طراحی صحنه و لباس، فیلمنامه، روش فیلمبرداری، فضاسازی از خلاقیت ها، شخصیت پردازی ها، طراحی صحنه و همچنین کارگردانی تمجید شد. استاد باغبان پس از حضور در بسیاری از جشنواره های بین المللی برنده جایزه بهترین بازیگر زن با سیگورنی ویور شد و نامزد 2 جایزه دیگر شد که جوئل اگرتون و جوئل اگرتون نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شدند.

 

 

 

فیلم استاد باغبان Master Gardener 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Master Gardener 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها