کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم اکولایزر The Equalizer 3-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی اکولایزر ۳
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی اکولایزر The Equalizer 3، رابرت مک کال (با بازی دنزل واشینگتن) به جنوب ایتالیا سفر کرده و اکنون در آرامش زندگی می‌کند، اما به زودی متوجه می‌شود که دوستان جدیدش تحت کنترل گروهی از جنایتکاران محلی قرار دارند...

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم اکولایزر The Equalizer 3

فیلم اکولایزر The Equalizer 3، یک فیلم اکشن آمریکایی که در سال ۲۰۲۳ توسط آنتوان فوکوا کارگردانی شده است. فیلمنامه این فیلم جنایی اثر ریچارد ونک می باشد. در این فیلم دنزل واشنگتن نقش رابرت مک‌کال، یک تفنگدار دریایی بازنشسته و افسر DIA را ایفا می‌کند و داکوتا فنینگ، اوجنیو ماستراندریا، دیوید دنمن، گایا اسکودلارو، و رمو جیرونه در نقش‌های مکمل حضور دارند.

 

 

نکات فیلم

فیلم اکولایزر The Equalizer 3، دنباله‌ای بر The Equalizer 2 و سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه The Equalizer است که بر اساس سریال تلویزیونی با همین نام به صورت آزاد ساخته شده است. فیلم اکولایزر The Equalizer 3، در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ توسط سونی پیکچرز در ایالات متحده انتشار یافت. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدین دریافت کرد و تاکنون ۱۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است، در مقابل بودجه ۷۰ میلیون دلاری خود، و مانند دو قسمت قبلی خود به یک موفقیت تجاری تبدیل شده است. موسیقی فیلم اثر مارسلو زارووس، فیلم‌بردار رابرت ریچاردسون و تدوین‌گر کانرد باف می باشد.

 

 

 

فیلم اکولایزر The Equalizer 3 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Equalizer 3 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها