کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ایندیانا و گردانه سرنوشت Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی ایندیانا و گردانه سرنوشت Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023، ایندیانا جونز باستان‌شناس معروف آمریکایی وارد یک ماجراجویی جدید می‌شود. جونز از این واقعیت که دولت ایالات متحده نازی‌های سابق را برای کمک به شکست پروژه اتحاد جماهیر شوروی برای رسیدن به فضا به خدمت گرفته ناراحت است. حال او همراه با دخترخوانده‌اش هلنا برای بررسی این مشکل راهی سفری هیجان‌انگیز و خطرناک می‌شود. در همین حال یکی از اعضای ناسا و نازی سابق که درگیر برنامه فرود بر روی ماه می‌باشد تصمیم دارد جهان را به مکانی بهتر از نظر خودش تبدیل کرده و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ایندیانا و گردانه سرنوشت Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023

فیلم ایندیانا و گردانه سرنوشت Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023، یک فیلم اکشن ماجراجویی و علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی جیمز منگولد است. جیمز منگولد فیلمنامه را همراه با دیوید کوپ و جان هنری باترورت به رشته تحریر درآورده است. این فیلم پنجمین و آخرین نسخه از سری فیلم‌های ایندیانا جونز و ادامه‌ ای برای Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull 2008 است. تهیه کنندگی فیلم را کاتلین کندی، فرانک مارشال و… برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر هریسون فورد، فیبی والرپل، آنتونیو باندراس، کارن آلن، جان ریس دیویس، مادز میکلسن، توبی جونز و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم ایندیانا و گردانه سرنوشت Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023، با بودجه ی 295 میلیون دلاری به فروش جهانی 384 میلیون دلاری رسید. تدوین و ویرایش این فیلم را مایکل مک کاسکر، اندرو باکلند و دیرک وسترولت به صورت مشترک به انجام رسانیده اند. موسیقی متن فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny اثری از جان ویلیامز می باشد.

 

فیلم ایندیانا و گردانه سرنوشت Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها