کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم بزرگسالان 2023 The Adults-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی بزرگسالان

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی بزرگسالان The Adults 2023، اریک برای دیداری کوتاه با خانواده‌اش، به خانه بازمی‌گردد، اما با گذشت زمان این سفر به یک اقامت طولانی تبدیل می‌شود زیرا رابطه تیره اریک با خواهرش ریچل و تلاش‌های خواهر کوچکشان مگی برای احیای رفاقتی که زمانی با هم داشتند، باعث می‌شود اریک و ریچل با واقعیت شکاف فعلی میانشان روبرو شوند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم بزرگسالان 2023 The Adults

فیلم بزرگسالان 2023 The Adults، در ژانر کمدی و درام محصول کشور آمریکا می باشد. این فیلم را داستین گای دفا نوشته و کارگردانی کرده است و بازیگرانی همچون مایکل سرا، هانا گروس، صوفیا لیلیس، ویوی جونز، آنوپ دسایی و کیرا تانتائو در آن به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم بزرگسالان 2023 The Adults، نامزد شد تا در مسابقه جایزه انکانتر در جشنواره فیلم بین‌المللی برلین حضور پیدا کند. این فیلم در تاریخ ۱۸ اوت ۲۰۲۳ توسط شرکت‌های فیلمی واریانس و گروه محتوای تصویری یونیورسال منتشر شد. استف گرین در بررسی انجام شده برای IndieWire به این فیلم امتیاز B داد و نوشت: یک نگاه خام، حساس و واقعی به یک خانواده در حال تغییر با زیادی عشق برای ارائه و بدون ابزاری برای تبدیل آن به چیزی مفید.

فیلم بزرگسالان 2023 The Adults، توانسته است از جذابیت موجود در غم و ارتباط‌ های بی نظیر بین برادر و خواهر بهره‌برداری کند و به سختی‌هایی که در داستان گاهی پیش می‌آید راه یابد. موسیقی فیلم ساخته الکس وستون می باشد و تدوین فیلم را Michael Taylor بر عهده گرفته است.

 

 

فیلم بزرگسالان 2023 The Adults همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Adults 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها