کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم بی خوابی Insomnia 2002-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی بی خوابی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی بی خوابی Insomnia 2002، داستان دو کاراگاه قتل لس آنجلس را دنبال می‌کند که در حال تحقیق درباره قتل یک دختر نوجوان در نایتمیوت، آلاسکا هستند. پس از اینکه قاتل یک تیر اشتباه انجام‌شده توسط یکی از کاراگاه‌ها را شاهد می‌شود، آنها یک برنامه می‌سازند تا هر دو طرف از تعقیب قانونی متقابل دوری کنند اما...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم بی خوابی Insomnia 2002

فیلم بی خوابی Insomnia 2002، یک فیلم درام، راز آلود و دلهره آور محصول کشور آمریکا ساخته‌ی کریستوفر نولان و نوشته‌شده توسط هیلاری سایتز است. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده ی پل یونگر ویت و ادوارد ال مک‌ دانل بوده است. فیلم بی خوابی Insomnia 2002 با بازی آل پاچینو، رابین ویلیامز و هیلاری اسوانک با حضور مورا تیرنی، مارتین دانوون، نیکی کت و پل دولی در نقش‌های پشتیبانی به تصویر کشیده شده است.

 

نکات فیلم

فیلم بی خوابی Insomnia 2002 با بودجه تولید 46 میلیون دلاری، به میزان 114 میلیون دلار درآمد کسب کرد. این فیلم به ویژه به خاطر بازی‌های آل پاچینو و رابین ویلیامز، از سوی منتقدان تحسین شد. در مراسم جوایز ساتورن سال 29، رابین ویلیامز برای بهترین بازیگر نقش مکمل نامزد شد و هیلاری سایتز نیز برای بهترین فیلمنامه نامزد شد. این فیلم یک بازسازی از فیلم نروژی سال 1997 با همان نام است.

فیلم بی خوابی، آخرین فیلمی بود که تا عرضه فیلم اوپنهایمر در سال 2023 توسط نولان کارگردانی شد و امتیاز R از انجمن فیلم آمریکا را دریافت کرد. لازم به ذکر است که موسیقی متن این فیلم اثری از دیوید جولایان، یک موسیقی‌دان و آهنگساز بریتانیایی و تدوینگری فیلم بر عهده ی دودی دورن که در تدوینگری فیلم‌های مختلف معروفی نقش داشته، بوده است.

 

فیلم بی خوابی Insomnia 2002 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Insomnia 2002 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها