کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم جایی در محله کویینز Somewhere in Queens -دنیای فیلم و سریال همآهنگش
0
فیلم سینمایی جایی در محله کویینز

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی جایی در محله کویینز Somewhere in Queens 2022، لئو و آنجلا روسو زندگی ساده‌ای در کویینز دارند و از خانواده ایتالیایی-آمریکایی خود مراقبت می‌کنند. در این میان زمانی که پسر آن‌ها متیو در مسابقات بسکتبال دبیرستان به موفقیت دست پیدا کرده و شانسی برای یک زندگی بهتر پیدا می‌کند، لئو تلاش می‌کند تا در این مسیر به پسرش کمک کند اما…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم جایی در محله کویینز Somewhere in Queens

فیلم جایی در محله کویینز Somewhere in Queens، یک فیلم ورزشی در ژانر کمدی و درام محصول آمریکا و با کارگردانی ری رومانو می باشد که توسط کمپانی‌ Bona Fide Productions تولید و منتشرشد. فیلمنامه این فیلم را نیز ری رومانو و مارک استگمن نوشته اند. بازیگران فیلم شامل : سباستین مانیسکالکو، جنیفر اسپوزیتو، لوری متکالف، سدی استنلی، ری رومانو، پی جی بیرن، کارن لین گورنی، جفری اونز، جی سی مکنزی، جون گیبل، دیردره فریل، اریک گریفین، تونی لو بیانکو و غیره می باشند.

 

نکات فیلم

فیلم جایی در محله کویینز اولین بار در 10 ژوئن 2022 در جشنواره بین‌المللی فیلم Tribeca Film Festival در آمریکا نمایش داده شد و بعد در سینماهای آمریکا اکران شد و توانست 1.7 میلیون دلار فروش داشته باشد. پس از اکران، مورد انتقاد مثبت مخاطبان قرار گرفت و برای بازیگری، داستان ورزشی، طراحی صحنه و فضاسازی مورد تقدیر قرار گرفت. فیلم جایی در محله کویینز بعد از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Miami Film Festival موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی شود.

 

 

 

فیلم جایی در محله کویینز Somewhere in Queens همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Somewhere in Queens 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها