کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم حرکت به جلو Moving On 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی حرکت به جلو

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی حرکت به جلو Moving On 2022، دو دوست قدیمی در مراسم خاکسپاری صمیمی‌ترین دوست خود به هم پیوسته و تصمیم می‌گیرند از شوهر او که چندین دهه قبل با آن‌ها درگیر شده بود، انتقام بگیرند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم حرکت به جلو Moving On 2022

فیلم حرکت به جلو Moving On 2022، یک فیلم کمدی و درام آمریکایی به کارگردانی پل ویتز است که توسط Boies Schiller Entertainment، Buffalo 8 Productions و Depth of Field تهیه و منتشر شده است. فیلمنامه این فیلم نیز توسط پل ویتز به نگارش درآمده است. در این فیلم هنرمندانی چون جین فوندا، لیلی تاملین، مالکوم مک داول، کاترین دنت، سارا برنز، ریچارد راندتری، سانتینا موها، ادی مارتینز، نانسی دی مایو، کارول هرمان، مارسل ناهاپتین، جرمیا کینگ، مو زلف، جیک پک و … نقش آفرینی کرده اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم حرکت به جلو Moving On 2022، برای اولین بار در 13 سپتامبر 2022 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در کانادا به نمایش درآمد. این فیلم توسط هیلدا راسولا تدوین شده و توبیاس فیلمبرداری آن را انجام داده است. این فیلم تاکنون بازخوردهای مثبت بسیاری را از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کرده است، از جمله برای داستان، نحوه کارگردانی، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب جین فوندا و لیلی تاملین، سکانس های کمیک، فضاسازی، طراحی لباس و همچنین نحوه فیلمبرداری که مورد ستایش قرار گرفته است.

فیلم حرکت به جلو Moving On 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Moving On 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها