کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی شوالیه تاریکی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008، یک جانی دیوانه به نام جوکر شهر گاتهام را به آشوب می‌کشد و همین باعث می شود بتمن وارد عمل شود. حالا او باید با غلبه بر تمام چالش‌ هایی که جوکر پیش رویش قرار می‌دهد، آرامش را به شهر بازگرداند اما...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008

فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008، یک فیلم درام اکشن جنایی محصول مشترک کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی کریستوفر نولان است. فیلمنامه را کریستوفر نولان و برادرش جاناتان بر اساس شخصیت هایی که در کتاب های کمیک منتشر شده به رشته تحریر درآورده اند. این فیلم دنباله ای بر بتمن و دومین قسمت از سه گانه شوالیه تاریکی است. تهیه کنندگی فیلم را اما توماس و چارلز روون برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر کریستین بیل، هیث لجر، آرون اکهارت، مایکل کین، مگی جیلنهال، مورگان فریمن، کیلیان مورفی و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008، از زمان انتشارش به عنوان یکی از برترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ، یکی از بهترین فیلم‌های دهه 2000 و یکی از بهترین آثار سینمایی تاکنون ارزیابی شده است. این فیلم با بودجه 185 میلیون دلاری به فروش فوق العاده 1.006 میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کرد. تدوین و ویرایش فیلم را لی اسمیت انجام داده است. موسیقی متن این فیلم شاهکار، اثری از هانس زیمر و جیمز نیوتن هاوارد می باشد.

 

فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Dark Knight 2008 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها