کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم طرح بازنشستگی The Retirement Plan 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی طرح بازنشستگی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی طرح بازنشستگی The Retirement Plan 2023، وقتی اشلی و دختر جوانش سارا در یک فعالیت جنایی گیر می‌افتند که حیات آن‌ها را به خطر می‌اندازد، پدر دور افتاده‌اش مت که در حال حاضر زندگی بازنشسته‌ای به عنوان یک ساحلی در جزایر کیمن دارد، متوجه موقعیت می‌شود و...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم طرح بازنشستگی The Retirement Plan 2023

فیلم طرح بازنشستگی The Retirement Plan 2023، یک فیلم کمدی جنایی آمریکایی به کارگردانی و نویسندگی تیم براون است. این فیلم با حضور هنرمندانی مشهور چون نیکلاس کیج، ران پرلمن، اشلی گرین، جکی ارل هیلی، گریس بایرز، ارنی هادسون، لین ویتفیلد و تالیا کمپبل ساخته شده است که در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده منتشر شد. همچنین تهیه‌کنندگی فیلم طرح بازنشستگی را تیم براون، اندرو چانگ سانگ، جان هیلز، جیسون راس جالت، داگ موری و … به صورت مشترک برعهده داشته اند.

 

نکات فیلم

فیلم طرح بازنشستگی The Retirement Plan 2023، توسط کمپانی Productivity Media در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.  موسیقی متن آن اثری از راجر سوئن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مارک ایروین انجام شده است و در ادامه تدوین فیلم توسط  رابرت بریکی و کورت نیشیمورا به انجام رسیده است. فیلم در آغاز اکران خود 745,000 دلار از 1,175 سینما کسب کرد که بدترین مجموعی است که تاکنون برای یک اکران گسترده نیکلاس کیج ثبت شده است.

 

 

فیلم طرح بازنشستگی The Retirement Plan 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Retirement Plan 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها