کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم قصاص Retribution 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم سینمایی قصاص
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

فیلم قصاص Retribution 2023، در مورد یک مدیر موفق بانک به نام مت ترنر است که وقتی فرزندانش را به سمت مدرسه می‌برد، متوجه می‌شود بمبی توسط یک مهاجم ناشناس در ماشینش کار گذاشته شده است که اگر از ماشین پیاده شوند منفجر خواهد شد. حال مت مجبور است در طول روز دستورات خطرناک این غریبه را اجرا کند تا خانواده‌اش را نجات دهد اما..

درباره فیلم

Spread the love



فیلم قصاص Retribution 2023

قصاص Retribution 2023، یک فیلم اکشن جنایی تولید بین‌المللی از فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایالات متحده به کارگردانی نیمرود آنتال و نویسندگی کریس سلمانپور است. تهیه کنندگی فیلم را اندرو رونا و الکس هاینمن به انجام رسانده اند. فیلم قصاص Retribution 2023 با بازی لیام نیسون، نوما دومزونی، لیلی آسپل، جک چمپیون، امبت دیویدتز و متیو مودین تولید شده است. این فیلم سومین بازسازی فیلم اسپانیایی سال 2015 با عنوان El desconocido است که داستان مردی که دچار افکندگی در خودرویش می‌شود پس از دریافت تهدیدی که اگر بیرون بیاید خودرو منفجر می‌کند را روایت می‌کند.

 

نکات فیلم:

قصاص Retribution 2023، با بودجه 20 میلیون دلاری در ایالات متحده و کانادا مجموعاً ۶.۹ میلیون دلار و در سایر مناطق ۱۱.۸ میلیون دلار، کلیه جهان را به مبلغ ۱۸.۷ میلیون دلار جلب کرده است. فیلم در روز اول ۱.۳ میلیون دلار جذب کرد و در نهایت با درآمد ۳.۳ میلیون دلار وارد بازار شد و رتبه هشتم را کسب کرد. تدوین و ادیت فیلم قصاص Retribution 2023 بر عهده ی استیون میرکویچ بوده است. همچنین موسیقی متن این فیلم اثری از هری گرگسون-ویلیامز می باشد.

 

 

فیلم قصاص Retribution 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Retribution 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها