کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن ۷ (Mission: Impossible Dead Reckoning Part One)-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن ۷ : روز شمار مرگ

خلاصه داستان

فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن Mission: Impossible Dead Reckoning Part One 7، هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن با بازی تام کروز میباشد. ایتن هانت از طرف آی‌‌ام‌‌‌‌اف ماموریت پیدا می‌‌کند تا نگذارد یک فناوری مرموز به نام انتیتی که یک هوش مصنوعی قدرتمند است به دست افراد نادرست بیفتد. او در این راه با دشمنانی مواجه می‌‌شود که انتظار آنها را نداشته است…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ماموریت غیرممکن Mission: Impossible Dead Reckoning Part One 7

فیلم ماموریت غیرممکن Mission: Impossible Dead Reckoning Part One 7، یک فیلم اکشن جاسوسی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی کریستوفر مک‌کواری و نویسندگی اریک جندرسن است. این فیلم دنباله‌ای برای فیلم ماموریت غیرممکن فال‌آوت ۲۰۱۸ و هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن است. در این فیلم، تام کروز به عنوان ایتان هانت به همراه یک گروه بازیگران شامل هیلی اتول، وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، وانسا کربی، ایسای مورالس، پوم کلمانتیف، ماریلا گاریگا و هنری چرنی در این فیلم نقش افرینی می کنند.

 

نکات فیلم

جالب است بدانید که تا 24 سپتامبر 2023، فیلم ماموریت غیرممکن Mission: Impossible Dead Reckoning Part One 7، صد و هفتاد و دو میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا و 396 میلیون دلار در سایر مناطق، به مجموع ۵۶۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. تدوینگری این فیلم برعهده ی ادی هملیتون بوده است. موسیقی متن فیلم نیز هنر لورن بالفه می باشد.

این سومین فیلم از مجموعه ماموریت غیرممکن است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده و این امر وی را تبدیل به نخستین کسی میکند که بیشتر از یک فیلم از این مجموعه را کارگردانی کرده‌ است. پس از موفقیت قسمت ششم در گیشه و در نظر منتقدان، مراحل ساخت قسمت هفتم از ژانویه سال 2019 آغاز شد و قسمت هشتم این مجموعه نیز در 7 جولای سال 2023 میلادی منتشر خواهد شد.

 

 

فیلم ماموریت غیرممکن Mission: Impossible Dead Reckoning Part One 7 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Mission: Impossible Dead Reckoning Part One 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها