کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم  پسر جدید The New Boy 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی پسر جدید

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی  پسر جدید The New Boy 2023، در دهه 1940 میلادی در استرالیا، یک پسر بومی یتیم 9 ساله در تاریکی شب به صومعه‌ ای دور افتاده می‌رسد که توسط راهبه‌ ای مرتد اداره می‌شود. حال حضور این پسر دنیای متعادل این راهبه را به هم می‌زند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم پسر جدید The New Boy 2023

فیلم پسر جدید The New Boy 2023، یک فیلم درام فانتزی تاریخی استرالیایی است. کارگردان و نویسنده فیلم وارویک تورنتون می‌باشد. اسوان رید در نقش شخصیت اصلی به همراه دبوراه میلمن، کیت بلانشت، وین بلیر، شین بردی و… در این فیلم حضور دارد. تهیه کنندگی فیلم را نیز کیت بلانشت از بازیگران فیلم و کات شلپر بر عهده داشته اند.

 

نکات فیلم

فیلم پسر جدید The New Boy 2023، پس از حضور در جشنواره‌های بین‌ المللی Cannes Film Festival و Sydney Film Festival موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم سیدنی و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کن اشاره کرد. تدوین و ویرایش فیلم کاری از نیک مایرز است. موسیقی متن آن اثری از نیک کیو و وارن الیس می باشد.

 

 

فیلم پسر جدید The New Boy 2023  همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The New Boy 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها