کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم شجاع دل Braveheart 1995-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی شجاع دل

خلاصه داستان

فیلم سینمایی شجاع دل Braveheart 1995، در مورد یک قهرمان افسانه‌ای اسکاتلندی به نام ویلیام والاس (با بازی مل گیبسون) است که وقتی همسرش یک روز پس از ازدواجشان توسط سربازان انگلیسی کشته می‌شود، وی هموطنان خود را برای رهایی سرزمینشان از ظلم و ستم ادوارد اول، پادشاه انگلستان به سمت شورش هدایت می‌کند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم شجاع دل Braveheart 1995

فیلم شجاع دل Braveheart 1995، یک درام بیوگرافی آمریکایی می باشد با نویسندگی رندل والاس که توسط مل گیبسون کارگردانی و در آن ایفای نقش شده است، این فیلم تولیدی مشترک پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم به شمار می‌رود. بازیگرانی چون مل گیبسون، پاتریک مک‌گوئن، برندن گلیسون، سوفی مارسو، کاترین مک‌کورمک، و برنارد هورسفال در آن یفای نقش کرده اند.

 

 

نکات فیلم

مل گیبسون در فیلم شجاع دل Braveheart 1995، نقش ویلیام والاس، جنگجوی اسکاتلندی را بازی می‌کند که رهبری مبارزات اسکاتلندی‌ها در جنگ اول استقلال‌طلبی در برابر ادوارد اول انگلستان را بر عهده داشت. شجاع‌دل در شصت و هشتمین دوره جوایز اسکار موفق به کسب ده نامزدی شد و در نهایت پنج جایزه اسکار شامل بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری، بهترین کارگردانی، بهترین تدوین صدا، و بهترین چهره‌پردازی را به خود اختصاص داد. جیمز هورنر عهده‌دار بخش موسیقی، جان تول فیلمبرداری، و استیون روزنبلوم ویرایش فیلم را بر عهده داشته‌اند.

 

 

فیلم شجاع دل Braveheart 1995 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Braveheart 1395 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    حسین زمینی | فوریه 25, 2024
    0 | 0

    خوب و عالی هست