کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم دونده مارپیچ The Maze Runner 2014-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی دونده مارپیچ

خلاصه داستان

توماس که در آسانسور از خواب بیدار می شود و هیچ چیز از گذشته خود به یاد نمی آورد، وارد دنیایی متشکل از سی پسر نوجوان می شود که همه آنها بدون خاطرات گذشته یاد گرفته اند تحت مجموعه قوانین خود در یک محیط کاملاً بسته زنده بمانند ولی با ورود پسر جدیدی ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم دونده مارپیچ The Maze Runner 2014

فیلم دونده مارپیچ The Maze Runner، یک فیلم اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی وس بال در اولین کارگردانی او می باشد. فیلمنامه توسط نوا اوپنهایم و گرانت پیرس مایرز بر اساس رمانی به همین نام اثر جیمز دشنر به رشته تحریر درآمده است. این فیلم قسمت اول از سری فیلم‌ های The Maze Runner است. دیلن اوبرایان، کایا اسکودلاریو، ویل پولتر، توماس برودی سنگستر و امل امین در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم The Maze Runner، با بازخورد مثبت از سوی منتقدان مواجه شد و به خاطر بازی‌ ها و احساسات مثبت تحسین شده است. منتقدان آن را بهتر از بیشتر اقتباس‌ های جوانانه از کتاب به فیلم ارزیابی کردند. این فیلم در سراسر جهان بیش از ۳۴۸ میلیون دلار در مقابل بودجه ۳۴ میلیون دلاری خود، درآمد کسب کرد. فیلم دونده مارپیچ توانست برای جوایز متعددی در جشنواره های مختلف از جمله بهترین امتیاز فیلم اکشن، بهترین مبارزه ها، بهترین قهرمانان و بهترین بازیگر ژانر ماجراجویی نامزد شود. در نهایت جوایزی مانند جایزه انتخاب عمومی و بهترین عملکرد موفقیت آمیز را از آن خود کرد.

 

فیلم دونده مارپیچ The Maze Runner 2014 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Maze Runner 2014 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها