کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم رنگ های آتش 2022 The Colors of Fire-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی رنگ های آتش

خلاصه داستان

مراسم تشییع جنازه مارسل پریکور، قدرتمندترین بانکدار پاریس در فوریه سال 1927 میلادی برگزار شد و ظاهرا تمام پاریس در آن حضور داشتند. مادلین پریکور که تنها فرزند مارسل پریکور پس از خودکشی برادرش است، امپراتوری پدرش را به ارث برده و به تنهایی اداره امور را به دست می‌گیرد. اما به زودی مادلین طعمه توطئه‌ای ناجوانمردانه شده و تصمیم به انتقام می‎گیرد…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم رنگ های آتش 2022 The Colors of Fire

فیلم رنگ های آتش 2022 The Colors of Fire، یک فیلم تاریخی و درام فرانسوی و بلژیکی به کارگردانی کلوویس کورنیلاک و نویسندگی پیر لمتر می باشد. لی دراکر، بنوا پولورد، آلیس ایساز، کلوویس کورنیلاک، اولیویه گورمت، جرمی لوپز، آلبان لنوار، یوهان هلدنبرگ و نیلز اوتنین-ژیرارد در آن ایفای نقش کرده اند.

 

فیلم The Colors of Fire، پس از اکران بازخوردهای مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان دریافت کرد، از جمله برای داستان تاریخی، طراحی چهره، طراحی لباس، بازی خوب بازیگران، موسیقی متن، فیلمنامه، روش فیلم‌برداری، فضاسازی، کارگردانی، شخصیت‌پردازی و همچنین طراحی صحنه مورد ستایش قرار گرفت.

فیلم رنگ‌های آتش پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد، نامزد 4 جایزه شد که از جمله آنها می‌توان به نامزدی بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین کارگردانی و بهترین طراحی تولید اشاره کرد. فیلم Colors of Fire با الهام از رمانی به همین نام نوشته پیر لماتر در سال 2018 ساخته شده است.

 

 

 

فیلم رنگ های آتش 2022 The Colors of Fire همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Colors of Fire 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها