کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال اربابان آسمان
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9

خلاصه داستان

سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024، براساس داستانی واقعی ساخته شده و در مورد گروهی از خلبانان بمب‌افکن‌های آمریکایی است که در طول جنگ جهانی دوم جان خود را به خطر انداخته و با تعداد بی‎شماری از جنگنده‌های آلمانی مبارزه کردند و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024

سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024، یک مینی سریال تلویزیونی درام جنگی آمریکایی، نوشته دونالد ال میلر و به کارگردانی جان اورلوف و جان شیبان می باشد. بازیگرانی چون آستین باتلر، کالوم ترنر، بری کیوهان و … در این سریال حضور دارند.

 

 

نکات فیلم

سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024، اقدامات گروه بمب افکن 100th، واحد بمب افکن سنگین بوئینگ B-17 فلایینگ فورترس در نیروی هوایی هشتم در شرق انگلستان در طول جنگ جهانی دوم را دنبال می‌کند. این اولین سریالی است که توسط استودیوهای اپل، با همکاری پلیتون و تلویزیون آمبلین تولید می‌شود.فیلمبرداری این سریال در انگلستان در سال 2021 آغاز شد اما به دلیل تاثیرات همه‌گیری COVID-19 بارها به تعویق افتاد. Masters of the Air در تاریخ 26 ژانویه 2024 اولین نمایش خود را داشت.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقدها، Rotten Tomatoes، 86٪ از 83 نقد منتقدان مثبت است. ربکا نیکلسون در نوشته‌ای برای The Guardian به این سریال پنج از پنج داد، آن را تلویزیونی واقعاً فوق‌العاده توصیف کرد. این سریال از تولید مجازی در محل توسط Lux Machina برای صحنه‌های کابین خلبان استفاده کرد. فیلمبرداری این پروژه توسط آدام آرکاپاو، جک فیتزجرالد، ریچارد راتکوفسکی و دیوید فرانکو انجام شده است. ویرایش نهایی اثر نیز بر عهده مارک چیزوفسکی و کارمن مارو بوده است.

 

 

سریال اربابان آسمان Masters of the Air 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Masters of the Air 2024 Download Hamahang

عوامل سازنده

نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها