کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال زورو Zorro 2024-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال زورو
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

در سریال زورو Zorro 2024، دیگو دلا وگا برای انتقام مرگ پدرش به کالیفرنیا بازگشته و پس از به عهده گرفتن عنوان زورو، با فرماندار و یک جامعه مخفی روبرو می‌شود. در این میان کشف اسرار خانوادگی باعث می‌شود تا سرنوشت زورو برای همیشه تغییر کند و…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

سریال زورو Zorro 2024

سریال زورو Zorro 2024، یک سریال اسپانیایی اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو Secuoya به تهیه کنندگی کارلوس پورتلا، کارگردانی خاویر کوینتاس و  خورخه ساوودرا بر اساس شخصیتی که توسط جانستون مک‌کالی خلق شده، تولید شد. بازیگران اصلی شامل میگل برناردو، رناتا نوتنی، دالیا ژیوکواتل، پاکو توس، پیتر ویوس، الیا گالرا، آندرس آلمیدا و امیلیانو زوریتا هستند.

 

 

نکات سریال

این سریال اولین بار در 19 ژانویه 2024 در آمریکای لاتین و ایالات متحده در Prime Video اکران شد. داستان در سال 1834 روی می‌دهد و داستان دیگو دلا وگا، یک جوان مالک زمین با انتقام شخصی را دنبال می‌کند که همچنین به عنوان زورو، یک ویژلانته ماسک‌دار که از مردم ستمدیده کالیفرنیا دفاع می‌کند، مخفیانه عمل می‌کند.

 

 

سریال زورو Zorro 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Zorro 2024 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها