کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال فرمانروا میراث هیولاها-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال فرمانروا: میراث هیولاها
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

در سریال فرمانروا: میراث هیولاها Monarch: Legacy of Monsters 2023 پس از نبرد میان گودزیلا و تایتانها که به دنیا حقیقت تکان‌دهنده‌ واقعی بودن هیولاها را اثبات کرد، دو خواهر و برادر راه پدر خود را دنبال می‌کنند تا ارتباط خانواده خود را با سازمانی مخفی معروف به مونارک کشف کنند.

درباره فیلم

Spread the love



سریال فرمانروا میراث هیولاها

سریال فرمانروا میراث هیولاها، Monarch: Legacy of Monsters، یک سریال اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی محصول سال 2023 است که توسط کریس بلک و مت فرکشن کارگردانی شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و ژاپن می باشد. بازیگرانی همچون آنا ساوای، کیرسی کلمون، رن واتابه، کریستوفر هیردال، ماری یاماموتو، کیوکو کودو، شوتا تسوجی و غیره … به نقش آفرینی می پردازند.

 

 

داستان و نکات سریال

داستان سریال فرمانروا میراث هیولاها در سال 2023 پس از نبرد گودزیلا و تایتان‌ها اتفاق می‌افتد. در این زمان، مردم به وجود هیولاها پی برده‌اند و سازمانی مخفی به نام مونارک برای محافظت از مردم و مطالعه هیولاها تشکیل شده است.
داستان سریال حول محور دو خواهر و برادر به نام‌های کیت و تایلر می‌چرخد که به دنبال پدر خود هستند که یک دانشمند در سازمان مونارک است. کیت یک زیست‌شناس است که به دنبال کشف حقیقت در مورد هیولاها است و تایلر یک جنگجوی ماهر است که به دنبال محافظت از مردم از هیولاها است.
سریال فرمانروا میراث هیولاها با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. از نکات مثبت فیلم می توان به جلوه‌های ویژه خیره‌کننده، داستان جذاب و پرکشش، بازی‌های خوب بازیگران اشاره کرد همچنین مواردی چون صحنه‌های اکشن اغراق‌آمیز و برخی از شخصیت‌های کلیشه‌ای از نکات منفی فیلم می باشند.

سریال فرمانروا میراث هیولاها همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Monarch: Legacy of Monsters 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها