کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی سیاه چال ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023، یک دزد جذاب و گروهی از ماجراجویان دست به یک دزدی حماسی می زنند تا یک یادگار گمشده را پس بگیرند اما وقتی با افراد اشتباه برخورد می کنند همه چیز به طرز خطرناکی خراب می شود که....

درباره فیلم

Spread the love



فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023

فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023، یک فیلم کمدی اکشن ماجراجویی آمریکایی است که توسط جاناتان گلدستین و جان فرانسیس دیلی کارگردانی شده است. نویسندگی فیلمنامه را مایکل گیلیو به همراه کارگردان های فیلم بر اساس داستانی سیاه چال ها و اژدها نوشته Hasbro انجام داده است. این فیلم هیچ ارتباطی با سه‌گانه فیلم قبلی که بین سال‌های 2000 تا 2012 منتشر شدند ندارد. تهیه کنندگی فیلم را جرمی لچام، برایان گلدنر و… به صورت مشترک برعهده داشته اند. هنرمندانی نظیر کریس پاین، میشل رودریگز، رگی ژان پیج، جاستیس اسمیت، سوفیا لیلیس، هیو گرانت و… در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

نکات فیلم

فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد اما در باکس آفیس عملکرد ضعیفی داشت و با کسب بیش از 208 میلیون دلار در سراسر جهان به علت عدم رسیدن به نقطه سوددهی در مقایسه با بودجه ی 150 میلیون دلاری عملکرد ناکامی داشت. تدوین و ویرایش فیلم را دن لبنتال به انجام رسانیده است. موسیقی متن فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves اثری از لورن بالف می باشد.

 

فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها