کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

شوخ طبعی امیلی بلانت در اوپنهایمر
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



شوخ طبعی امیلی بلانت در اوپنهایمر

شوخ طبعی امیلی بلانت در اوپنهایمر، کیلین مورفی یک قانون بسیار مهمی که در هنگام فیلمبرداری در مجموعه دارد را فاش کرده است. در مصاحبه‌ای با لس آنجلس تایمز که روز سه‌شنبه آنلاین منتشر شد، بازیگر فیلم اوپنهایمر گفت که او نمی‌تواند کار کند مگر اینکه سبکی در اطراف مجموعه باشد، به خصوص چون معمولاً نقش‌های جدی‌تری را ایفا می‌کند.

باید کمی شادی باشد، مورفی توضیح داد: بسیاری از فیلم‌هایی که من انجام می‌دهم خیلی سنگین هستند و به مکان‌های تاریک و چالش‌برانگیز می‌روند و برای انجام آن باید آرام باشید. پس من به دور نمی‌چرخم در حالتی از عذاب درونی شدید، به احساس راحتی نیاز دارم. نمی‌توانم همیشه در آن مکان تاریک باشم. برای آن استقامت ندارم.
این موضوع به خصوص در هنگام فیلمبرداری یکی از جدیدترین پروژه‌های او، بلاک‌باستر تابستانی کریستوفر نولان، اوپنهایمر، که در آن مورفی نقش دانشمند آمریکایی جی. رابرت اوپنهایمر را در داستان توسعه بمب اتمی ایفا کرد، بسیار مهم بود. در روزهای سنگین در مجموعه، این بازیگر گفت که همیشه یک همکار هست که می‌دانست می‌تواند به او مراجعه کند، که او را بخنداند.

بلانت | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

او امیلی بلانت را، که در فیلم نقش همسر اوپنهایمر، کیتی، را بازی کرد، یکی از خنده‌دارترین افرادی که ملاقات کرده است خواند، که به ایجاد یک دوستی نزدیک بین آن‌ها کمک کرد. در کل، برای هر دوی آن‌ها سال پرکار اما پاداش‌دهنده‌ای بود، به خصوص از آنجا که آن‌ها بخشی از پدیده باربنهایمر بودند، با انتشار فیلم‌های اوپنهایمر و باربی ساخته گرتا گرویگ در سینماها در همان آخر هفته در ماه جولای.

بخشی از یک فیلم بودن که مردم چندین بار به تماشای آن رفتند و بخشی از یک لحظه بزرگ برای سینما، آن هیجان برای آن دو فیلم، فقط دلپذیر بود، مورفی درباره تجربه کلی گفت. نمی‌دانم دوباره آن را خواهیم دید، اما دوست دارم امیدوار باشم.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها