کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

علت مرگ متیو پری، بازیگر Friends مشخص شد.
زمان مطالعه : 4 دقیقه
Spread the love



متیو پری بازیگر سریال فرندز - همآهنگ

متیو پری بازیگر سریال Friends

 

درگذشت متیو پری، بازیگر سریال Friends، در سن 54 سالگی

متیو پری در تاریخ 28 اکتبر 2023 در جکوزی خانه خود غرق شد. بعد از مرگ این بازیگر، تحقیقاتی صورت گرفت و بعد از چند هفته نتایج کالبدشکافی و تحقیقات اعلام شد.

علت مرگ متیو پری، مصرف بیش از حد کیت آمین تعیین شده است.

علت مرگ متیو پری، مصرف بیش از حد کیت آمین تعیین شده است. غرق‌شدگی، بیماری قلبی و عروقی و همچنین اثرات بوبوپرنورفین (دارویی که برای درمان اختلال مصرف مواد مخدر استفاده می‌شود) نیز به‌عنوان عوامل کمک‌کننده به مرگ او ذکر شده است. علت مرگ متیو پری تصادفی اعلام شده است. کیت آمین یک داروی بی‌حسی است که برخی از اثرات توهم‌زا دارد. این دارو باعث تحریف درک بینایی و شنوایی و احساس جدایی و عدم کنترل در فرد می‌شود. همچنین می‌تواند باعث ایجاد حالت خواب‌آلودگی (احساس آرامش و آرامش)، بی‌حرکتی، تسکین درد و فراموشی شود.

 

علت مرگ متیو پری به گزارش کالبدشکافی

در گزارش کالبدشکافی آمده است که پری که «گفته می‌شود 19 ماه پاک بوده است»، تحت درمان با کیت‌آمین قرار داشت و آخرین درمان او تنها «یک و نیم هفته قبل» از مرگش انجام شده بود. با این حال، پزشکی قانونی خاطرنشان کرد که «کيتامين موجود در بدن او در زمان مرگ نمی‌توانسته است ناشی از آن درمان تزريق باشد، زيرا نيمه عمر كيتامين 3 تا 4 ساعت يا کمتر است»

بر اساس گزارش کالبدشکافی، مرگ پری به روش «ناشناخته مصرف دارو» رخ‌داده است. پزشکی قانونی اعلام کرد که پری در «یک استخر مسکونی» پیدا شده است و داروهای تجویزی و قرص‌های شل در محل اقامت او وجود داشته است، اما «هیچ‌کدام در نزدیکی استخر» یا «در مجاورت استخر» گزارش نشده است. گزارش کالبدشکافی همچنین خاطرنشان می‌کند که «هیچ نشانه‌ای از تروما یا جنایت مشکوک وجود ندارد.»

 

اظهارات پزشکی قانونی در مورد علت مرگ متیو پری

پزشکی قانونی در گزارش خود در مورد علت مرگ متیو پری می‌گوید: «در سطح بالای کیت آمین موجود در نمونه‌های خون پس از مرگ او، اثرات کشنده اصلی ناشی از هر دو تحریک بیش از حد قلبی عروقی و تضعیف تنفسی خواهد بود. غرق‌شدگی به دلیل احتمال غوطه‌وری شدن در استخر درحالی‌که به حالت بیهوشی می‌افتد، نیز به مرگ او کمک کرده است.»

پری در روز شنبه، 28 اکتبر در خانه خود در لس آنجلس درگذشت. او 54 سال داشت. سخنگوی اداره آتش‌نشانی لس آنجلس در آن زمان به مجله PEOPLE گفت که آنها در پاسخ به تماسی در ساعت 4:07 بعد از ظهر با موضوع «مشکل پزشکی» به آنجا رفتند.

 

صحبت متیو پری در مورد اعتیادش

پیش از مرگش، پری مدت زیادی در مورد مبارزه خود با اعتیاد صحبت کرده بود. در کتاب خاطرات خود در سال 2022، «دوستان، عاشقان و آن چیز بزرگ وحشتناک»، او سفر خود به سمت بهبودی را روایت کرد و غرور خود را در حفظ پاکی خود به اشتراک گذاشت. او در آن زمان به PEOPLE گفت: «می‌خواستم زمانی که از رفتن دوباره به سمت تاریکی مطمئن بودم، آن را به اشتراک بگذارم. من مجبور بودم تا زمانی که تقریباً به طور مطمئن پاک شدم – و دور از بیماری فعال الکلی و اعتیاد – همه آن را بنویسم. من مطمئن بودم که اگر این کار را انجام دهم، به مردم کمک خواهد کرد.»

 

شهرت متیو پری

متیو پری بیشتر به خاطر بازی در نقش چندلر بینگ در سریال کمدی دهه 90، «سریال دوستان» شناخته می‌شد. در طول حرفه خود، او به طور مکرر از این نقش که او را – و همبازی‌هایش، جنیفر انیستون، لیزا کودرو، مت لبلانک، دیوید شویمرو کورتنی کاکس  – به شهرت جهانی رساند، یاد کرد.

 

حمایت همکاران او در سریال دوستان

او قبلاً به مجله PEOPLE گفته بود: «این زندگی من را در هر زمینه تغییر داد. آن نمایش را زمانی که مردی ۲۴ساله بودم به دست آوردم؛ نمایش زمانی که ۳۴ساله بودم به پایان رسید. زندگی من را شکل داد و این بهترین زمان زندگی من بود». در مورد حمایت بازیگران در طول اعتیاد مداوم او – که در طول فیلم‌برداری سریال متزلزل بود – پری گفت: «آنها درکشان بالابود و صبور بودند.»

او نتیجه گرفت: «این شبیه پنگوئن‌ها است. در طبیعت، وقتی یکی از آنها بیمار یا بسیار آسیب‌دیده است، پنگوئن‌های دیگر آن را احاطه می‌کنند و آن را بلند می‌کنند و تا زمانی که آن پنگوئن بتواند به‌تنهایی راه برود، با او راه می‌روند. این همان کاری است که همکارانم برای من انجام دادند».

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها