کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

درگذشت متیو پری بازیگر سریال Friends
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



درگذشت متیو پری - بازیگر سریال فرندز - همآهنگ

شوک بزرگ برای طرف‌داران سریال “Friends”

درگذشت متیو پری، بازیگر نقش چندلر بینگ که نام یکی از کاراکترهای سریال “Friends” است  همه هواداران این سریال طنز را به شوکی عمیقی فرورفت. او یک بازیگر معروف آمریکایی – کانادایی بود. همکاران متیو در سریال “Friends” مرگ او را یک ازدست‌دادن عمیق و غیرقابل‌درک توصیف و اعلام کردند که این واقعه کاملاً آنها را ویران ساخت.

 

بیانیه مشترک عوامل سریال “دوستان”

کورتنی کاکس، جنیفر انیستون، لیزا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر در یک بیانیه مشترک گفتند: «ما بیشتر از یک همکار بودیم، ما یک خانواده بودیم. در آینده زمانی که قادر به انجام آن باشیم، بیشتر خواهیم گفت. در حال حاضر تمام افکار و عشق ما با خانواده متی و دوستان او و همه کسانی هست که او را در سرتاسر جهان دوست داشتند.»

 

علت درگذشت متیو پری

بنا به گزارش همکار پری، او به نظر می‌رسد بر اثر غرق‌شدگی در خانه‌اش در محله پاسیفیک پالیسیدس در لس‌آنجلس در سن 54 سالگی جان خود را ازدست‌داده است. به نظر می‌رسد او در جکوزی خانه خود غرق شده باشد.

 

علت واقعی درگذشت متیو پری

در خصوص علت واقعی مرگ این بازیگر، بررسی‌های پزشکی صورت گرفت؛ اما برای تعیین علت واقعی مرگ او باید منتظر گزارش‌های منتشر شده توسط دفتر پزشک‌قانونی بود. بر اساس گفت‌وگوهای انجام شده دراین‌خصوص می‌توان گفت که ممکن است هفته‌ها این پروسه طول بکشد تا گزارش‌های سم‌شناسی تکمیل شوند.

مأموران پلیس قصد دارند تا با استفاده از گزارش‌های سم‌شناسی به علت دقیق مرگ پری پی ببرند تا تعیین کنند که آیا مصرف مواد مخدر یا مواد سمی در رخ‌دادن این اتفاق ناگوار دخیل بوده است یا خیر؟ در نهایت مجموعه این اتفاقات می‌تواند به روشن‌شدن آنچه برای این بازیگر محبوب رخ‌داده است؛ کمک کند.

 

زمان مرگ:

بخش پلیس جنایی – سرقت در مورد درگذشت متیو پری در حال تحقیق است؛ اما پلیس اعلام کرده است که هیچ نشانی از خرابکاری در صحنه مرگ او وجود نداشته است. پزشکان اعلام کردند که پیکر این بازیگر آماده تحویل به خانواده‌اش است.

در خصوص مرگ او، سخنگوی دفتر آتش‌نشانی  شهر لس‌آنجلس، اعلام کرد: «در روز 28ام اکتبر 2023، ساعت 4:07 بعدازظهر تماسی را از سوی همکار متیو پری مبنی بر این که یک مورد اضطراری نجات از آب است با 911 برقرار شد. ساعت 4:10 بعدازظهر مأموران پلیس پاسخ‌دادن و به‌سرعت تماس را به‌عنوان یک بررسی و تحقیق در مورد مرگ معرفی کرد.»

 

روند تحقیقات

بررسی علت مرگ این بازیگر مشهور نیازمند تحقیقاتی بیشتری از سوی دفتر پزشک‌قانونی شهر لس‌آنجلس است تا به نتیجه روشنی برسد. در چنین مواردی که پلیس نمی‌تواند علت مرگ را در مراحل اولیه معرفی کند. گواهی مرگ فوری صادر می‌شود.

 

بیانیه خانواده پری:

در روز یکشنبه خانواده متیو پری از طریق مجله مردم بیانیه‌ای را منتشر کردند.  آنها در طی این بیانیه خطاب به همه طرف‌داران و دوستداران متیو نوشتند:

«متیو هم به‌عنوان یک بازیگر و هم یک دوست به جهان شادی زیادی آورد. همه شما برای او خیلی مهم بودید و ما از این موج عشقی که نثار او کردید از شما سپاسگزاریم.»

 

سخن پایانی:

متیو پری در حرف‌های خود به‌وضوح اعلام کرد: «دوست دارد به‌عنوان کسی به یاد بیاید که خوب زندگی کرد. دوست داشته شد و یک جوینده بود و بهترین نکته او این بود که می‌خواست به مردم کمک کند. او در نهایت این جمله را اضافه کرد: که این همان چیزی است که من می‌خواهم.»

از طرف تیم دنیای فیلم و سریال همآهنگ به همه دوستدارانش، درگذشت متیو پری را تسلیت می‌گوییم. باشد که روح او شاد و غرق آرامش باشد.

 

بیشتر بخوانید:

بعد از گذشت دو ماه از درگذشت متیو پری، علت مرگ متیو پری اعلام شد. این گزارش را بخوانید. 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها