کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال عملیات ویژه شیرزن 2023 Special Ops: Lioness-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال عمیات ویژه: شیرزن
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

در سریال عملیات ویژه: شیر زن Special Ops: Lioness 2023، کروز مانوئلوس، یک تفنگدار جوان خشن اما پرشور، برای پیوستن به تیم عملیات ویژه جهت کمک به سرنگونی یک سازمان تروریستی از درون، استخدام می‌شود. در این میان جو، رئیس گروه عملیات ویژه، وظیفه آموزش، مدیریت و رهبری عوامل مخفی زن را به عهده دارد...

درباره فیلم

Spread the love



سریال عملیات ویژه شیرزن 2023 Special Ops: Lioness

سریال عملیات ویژه شیرزن 2023 Special Ops: Lioness، یک سریال آمریکایی اکشن، درام و هیجان انگیز به کارگردانی تیلور شریدان که فصل اول آن توسط سه شرکت 101Studios، Blossom Films و K Films تولید شد. بازیگران این سریال شامل: نیکول کیدمن، زوئی سالدانا، مورگان فریمن، لیسلا دی اولیویرا، مایکل کلی، دیو آنبل، جیمز جردن، لامونیکا گرت، جیل واگنر، آستین هیبرت، هانا لاو نانیر، جونا وارتون، سام اصغری و … ایفای نقش کرده اند.

 

 

نکات سریال

سریال عملیات ویژه شیرزن 2023 Special Ops: Lioness، توسط ایشای ستون و چاد گالستر تدوین و فیلمبرداری آن توسط پل کامرون، جان کانروی، اریک کورتز و نیکول هیرش ویتاکر انجام شد. سریال عملیات ویژه شیر زن بر اساس یک عملیات نظامی واقعی در سیا ساخته شده است و داستان کروز مانوئلوس با بازی لیسلا دی اولیویرا را روایت می کند.

 

 

سریال عملیات ویژه شیرزن 2023 Special Ops: Lioness همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Special Ops: Lioness 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    u_894957911 | مارس 27, 2024
    0 | 0

    دوبله فارسی ندارد