کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم غیرممکن The impossible 2012-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
3
فیلم سینمایی غیرممکن

خلاصه داستان

فیلم سینمایی غیرممکن The impossible 2012، در دسامبر 2004، دکتر ماریا بنت، همسرش هنری، و سه پسرشان لوکاس، سایمون، و توماس برای تعطیلات کریسمس به خائو لاک، تایلند می‌روند. آن‌ها در شب کریسمس وارد شده و در هتل جدید ساحل ارکید مستقر می‌شوند. دو روز بعد، در 26 دسامبر، سونامی عظیم اقیانوس هند منطقه را فرا می‌گیرد.

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم غیرممکن The impossible 2012

فیلم غیرممکن The impossible 2012، یک فیلم درام فاجعه‌ای اسپانیایی به زبان انگلیسی محصول سال 2012 است که توسط جی. آ. بایونا کارگردانی و توسط سرخیو جی. سانچز نوشته شده است. این فیلم بر اساس تجربه‌های ماریا بلون و خانواده‌اش در سونامی اقیانوس هند در سال 2004 است. در این فیلم بازیگران بین‌المللی همچون نائومی واتس، ایوان مک‌گرگور، و تام هالند در اولین نقش‌آفرینی‌اش حضور دارند.

فیلم غیرممکن The impossible 2012، از منتقدان برای کارگردانی و بازیگری‌اش، به ویژه برای واتس که برای جایزه اسکار بهترین بازیگر زن، جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن، فیلم درام و جایزه گیلد بازیگران صفحه نمایش برای عملکرد برجسته یک بازیگر زن در نقش اصلی نامزد شده بود، نقدهای مثبتی دریافت کرد.

 

فیلم غیرممکن The impossible 2012 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The impossible 2012 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها