کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آزاد Freelance 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آزاد

خلاصه داستان

فیلم آزاد Freelance 2023، در مورد یک مامور سابق نیروهای ویژه به نام میسون پتیس است که با اکراه قبول می‌کند تا امنیت روزنامه‌نگاری به نام کلر ولینگتون هنگام مصاحبه با یک دیکتاتور بی‌رحم به نام خوان ونگاس تامین کند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آزاد Freelance 2023

فیلم آزاد Freelance 2023، یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی می باشد که توسط پیر مورل کارگردانی و توسط جیکوب لنتز در اولین تجربه نویسندگی ویژگی خود نوشته شده است. در این فیلم جان سینا، آلیسون بری، خوان پابلو رابا و کریستین اسلیتر ایفای نقش می‌کنند.

 

نکات فیلم

فیلم آزاد Freelance 2023، در اولین روز خود از ۲۰۵۷ سینما، ۸۸۰,۰۰۰ دلار فروش داشت و با فروش افتتاحیه ۲.۱ میلیون دلاری، در جایگاه هفتم قرار گرفت. در وبسایت جمع‌آورنده نقدها، راتن تومیتوز، تنها ۶٪ از ۳۶ نقد منتقدین مثبت بوده، با میانگین امتیاز ۳.۱/۱۰. مخاطبانی که توسط CinemaScore نظرسنجی شدند به فیلم به طور متوسط نمره B− از مقیاس A+ تا F دادند. فیلمبردار، تیری آربوگاست، تدوین توسط کریس تونیک و موسیقی اثر الیوت لونگ می باشد.

فیلم آزاد Freelance 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Freelance 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها