کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آفریننده 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
آفریننده

خلاصه داستان

داستان فیلم سینمایی آفریننده 2023 The Creator در یک دنیای پسا آخرالزمانی روایت می‌شود که در آن انسان‌ها و هوش مصنوعی با یکدیگر در جنگ هستند. جاشوا (جان دیوید واشینگتن)، یک مامور سابق نیروهای ویژه که با غم ناپدید شدن همسرش دست و پنجه نرم می‌کند، استخدام می‌شود تا یک هوش مصنوعی پیشرفته به نام خالق (The Creator) را پیدا کرده و نابود کند.

درباره فیلم

Spread the love



 

 

 

 

فیلم آفریننده 2023

فیلم آفریننده 2023 The Creator فیلمی اکشن، علمی تخیلی و درام محصول سال ۲۰۲۳ ایالات متحده آمریکا است که به کارگردانی گرت ادواردز و نویسندگی او و کریس وایتز ساخته شده‌ است. در این فیلم جان دیوید واشینگتن، جما چان، کن واتانابه، استورجیل سیمپسون و الیسون جنی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم آفریننده 2023 در یک دنیای پسا آخرالزمانی روایت می‌شود که در آن انسان‌ها و هوش مصنوعی با یکدیگر در جنگ هستند. جاشوا (جان دیوید واشینگتن)، یک مامور سابق نیروهای ویژه که با غم ناپدید شدن همسرش دست و پنجه نرم می‌کند، استخدام می‌شود تا یک هوش مصنوعی پیشرفته به نام خالق The Creator را پیدا کرده و نابود کند. این هوش مصنوعی یک سلاح مرموز است که قدرت پایان دادن به جنگ میان انسان‌ها و نیروهای هوش مصنوعی را دارد اما در عین حال می‌تواند خطری بزرگ برای بشریت نیز باشد.

بررسی فیلم

فیلم آفریننده 2023 با استقبال مثبت منتقدان همراه شد و به ویژه بازی جان دیوید واشینگتن و جما چان مورد تحسین قرار گرفت. کریتور فیلمی سرگرم‌کننده و پرماجرا است که به خوبی از کلیشه‌های فیلم‌های اکشن علمی تخیلی بهره می‌برد. فیلمنامه The Creator منسجم و منطقی است و شخصیت‌ها به خوبی پردازش شده‌اند.
بازی جان دیوید واشینگتن در نقش جاشوا به خصوص قابل توجه است. او به خوبی توانسته است احساسات پیچیده این شخصیت را به تصویر بکشد. جما چان نیز در نقش لیا، یک مبارز هوش مصنوعی، بازی خوبی ارائه می‌دهد.
فیلم در زمینه جلوه‌های ویژه نیز عملکرد خوبی دارد. صحنه‌های اکشن فیلم به خوبی طراحی و اجرا شده‌اند و جلوه‌های ویژه آن‌ها کاملاً باورپذیر هستند. در مجموع فیلمی سرگرم‌کننده و خوش ساخت است که برای طرفداران فیلم‌های اکشن علمی تخیلی توصیه می‌شود. از نقاط ضعف فیلم می توان به پایان‌بندی کمی عجیب و غریب اشاره کرد.

 

 

 

 

فیلم آفریننده 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Creator 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها