کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده Aquaman and the Lost Kingdom 2023 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آکوامن و پادشاهی گمشده
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی آکوامن و پادشاهی گمشده Aquaman and the Lost Kingdom 2023، آکوامن که اکنون پادشاه جزیره آتلانتیس است، برای نجات آتلانتیس و همچنین بقیه سیاره، با شخصی متحد می‌شود که هیچکس انتظار آن را ندارد و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده Aquaman and the Lost Kingdom 2023

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده Aquaman and the Lost Kingdom 2023، یک فیلم ابرقهرمانی اکشن آمریکایی ساخته شده بر اساس شخصیت کمیک‌های دی‌سی به نام آکوامن است. فیلم توسط جیمز وان کارگردانی شده و از یک اسکریپت نوشته دیوید لسلی جانسون مک‌گلدریک برخوردار است. بازیگران اصلی این فیلم شامل جیسون موموآ به عنوان آرتور کوری  آکوامن، پاتریک ویلسون، آمبر هرد، یحیی عبدال‌متین دوم، رندال پارک، دلف لاندگرن، تموئرا موریسون، مارتین شورت و نیکول کیدمن هستند.

 

 

نکات فیلم

این فیلم توسط استودیوهای دی‌سی، Atomic Monster، شرکت Safran و Domain Entertainment تولید شده و توزیع آن توسط شرکت Warner Bros. Pictures انجام شده است. این فیلم دنباله فیلم Aquaman (2018) است و پانزدهمین و آخرین فیلم در دوره جهان گسترده DC (DCEU) می‌باشد. کارگردانی جیمز وان توسط الیسا ویلکینسون در نیویورک تایمز و فیل اوون در گیم اسپات تحسین شد.

 

 

 

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده Aquaman and the Lost Kingdom 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Aquaman and the Lost Kingdom 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها