کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آیلین 2023 Eileen-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آیلین

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی آیلین Eileen 2023، در سال 1964 میلادی در ماساچوست، دختری جوان به نام آیلین (با بازی توماسین مکنزی) در یک کانون اصلاح و تربیت مشغول به کار است. در این میان هنگامی که یک مشاور جدید به نام ربکا (با بازی ان هتوی) به زندان قدم می‌گذارد، رابطه‌ای دوستانه میان آن‌ها شکل می‌گیرد. اما زمانی که ربکا رازی تاریک را فاش می‌کند، مسیر دوستی نوپای آن‌ها کاملا تغییر کرده و…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم آیلین 2023 Eileen

فیلم آیلین 2023 Eileen، یک فیلم روانشناختی درام، معمایی و هیجان‌انگیز محصول 2023 گشورهای آمریکا و انگلیس می باشد به کارگردانی ویلیام اولدروید که بر اساس رمانی به همین نام از اوتسسا موشفق در سال 2015 ساخته شده است. ویلیام اولدروید به همراه همسرش، لوک گوبل، فیلمنامه را نوشته است. در این فیلم توماسین مکنزی، شی ویگهام، مارین ایرلند، اوون تیگ و آن هاتاوی بازی می‌کنند.

 

نکات فیلم

فیلم آیلین 2023 Eileen، در تاریخ 21 ژانویه 2023 در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و در تاریخ 1 دسامبر 2023 توسط کمپانی نئون، در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد، پیش از اینکه در تاریخ 8 دسامبر 2023 به صورت گسترده‌تری عرضه شود. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. فیلمبرداری از اواخر 2021 در متوچن آغاز شد و مکان‌های فیلمبرداری شامل ساوت آمبوی، نیوجرسی نیز بود. این فیلم یکی از مجموعه تولیداتی بود که هاتاوی در سال‌های 2021 و 2022 در نیوجرسی فیلمبرداری کرد. موسیقی ریچارد رید پری، فیلم‌بردار آری ویگنر و تدوین‌گر نیک امرسون.

 

 

 

فیلم آیلین 2023 Eileen همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Eileen 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها