کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم باشگاه مشت زنی 1999 Fight Club-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی باشگاه مشت زنی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی باشگاه مشت زنی Fight Club 1999، در مورد جوانی است که از سبک زندگی، شغل و همچنین درآمد خود ناراضی می‌باشد و تصمیم به تغییر زندگی خود دارد. در این میان او همراه با صابون‌سازی به نام تایلر (با بازی برد پیت) یک باشگاه مشت زنی زیرزمینی به راه می اندازد. اما شراکت آن‌ها ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم باشگاه مشت زنی 1999 Fight Club

فیلم باشگاه مشت زنی 1999 Fight Club، یک فیلم درام هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۱۹۹۹ می باشد که به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی برد پیت، ادوارد نورتون، هلنا بونهام کارتر، میت لوف، جرد لتو، کریستینا کابوت و غیره ساخته شده است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از چاک پالانیوک، نوشته شده در سال ۱۹۹۶، است. جیم اولز با همکاری فینچر بر روی فیلمنامه کار کرد.

نکات فیلم

فیلمبرداری از ژوئیه تا دسامبر ۱۹۹۸ در لس آنجلس و اطراف آن انجام شد. زمانی که فیلم باشگاه مبارزه در پنجاه و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد، فیلم به شدت توسط منتقدان بحث شد. یک روزنامه گزارش داد: بسیاری از آن متنفر و عاشق بودند به اندازه‌های مساوی.

برخی از منتقدان نگرانی خود را از اینکه فیلم باشگاه مشت زنی 1999 Fight Club، ممکن است رفتارهای تقلیدی را تحریک کند، مانند آنچه پس از اولین نمایش A Clockwork Orange در بریتانیا تقریبا سه دهه قبل دیده شده بود، ابراز داشتند. در زمان اکران تئاتری فیلم، روزنامه The Times واکنش را گزارش کرد: این فیلم به نقطه حساسی در روان مردانه دست یافت که در روزنامه‌های سراسر جهان مورد بحث قرار گرفت.

هرچند سازندگان فیلم باشگاه مبارزه آن را تصویر دقیقی از مردان در دهه ۱۹۹۰ خواندند، برخی از منتقدین آن را بی‌مسئولیتی و وحشتناک خواندند. کریستوفر گودوین در نوشته‌های خود برای روزنامه The Australian اظهار داشت: باشگاه مبارزه در حال تبدیل شدن به مهم‌ترین مراقبه جریان اصلی هالیوودی درباره خشونت از زمان فیلم A Clockwork Orange ساخته استنلی کوبریک است.

فیلم باشگاه مشت زنی 1999 Fight Club همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Fight Club 1999 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها