کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم بودیکا: ملکه جنگ Boudica: Queen of War 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی بودیکا: ملکه جنگ

خلاصه داستان

فیلم سینمایی بودیکا: ملکه جنگ Boudica: Queen of War 2023، با الهام از حوادث سال 60 میلادی روایت شده و جنگجویی به نام بودیکا را دنبال می‌کند که در کنار همسرش پراسوتاگوس، بر قوم آی سینی حکومت می‌کنند. اما هنگامی که پراسوتاگوس به دست سربازان رومی کشته می‌شود، پادشاهی بودیکا بدون وارث مرد باقی مانده و رومی‌ها زمین و دارایی او را تصرف می‌کنند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم بودیکا: ملکه جنگ Boudica: Queen of War 2023

فیلم بودیکا: ملکه جنگ Boudica: Queen of War 2023، یک فیلم درام اکشن تاریخی بریتانیایی به کارگردانی و نویسندگی جسی وی جانسون است. بازیگرانی همچون اولگا کوریلنکو، تیم باربر، اندی بکویث، تام بنت، سرباز رومی، جف بتز، پراسوتاگوس در این فیلم حضور دارند.

 

 

نکات فیلم

داستان فیلم مربوط به جنگجوی کلتیک مشهور مردم ایسنی، بودیکا، در بریتانیای رومی است و نشان می‌دهد چگونه او پس از مرگ شوهرش، پراسوتاگوس، به شورش علیه رومی‌ها پرداخت. این فیلم با حضور المپیا کوریلنکو در نقش اصلی منتشر شد و نقدهای عمومی منفی دریافت کرد. فیلمبرداری جاناتان هال و  ویرایش توسط متیو لورنتز، ساخت موسیقی از شان موری می باشد.

فیلم بودیکا: ملکه جنگ Boudica: Queen of War 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Boudica: Queen of War 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها