کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم تلقین 2010-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی تلقین

خلاصه داستان

فیلم سینمایی تلقین 2010، Inception داستان دزدانی حرفه‌ای (لئوناردو دی‌کاپریو) را روایت می‌کند که توانایی نفوذ به ذهن افراد را دارد. او به همراه گروهی از همکارانش به یک ماموریت خطرناک می‌پردازد.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم تلقین 2010

فیلم تلقین 2010 Inception، فیلمی علمی تخیلی و دلهره‌آور به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان محصول کشور آمریکا می باشد که بازیگرانی همچون لئوناردو دی‌کاپریو، جوزف گوردون-لویت، الن پیج، تام هاردی، کیلیان مورفی و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان و نکات فیلم

فیلم تلقین 2010، داستان دزدانی حرفه‌ای به نام “دومینیک کاب” (لئوناردو دی‌کاپریو) را روایت می‌کند که توانایی نفوذ به ذهن افراد را دارد. او به همراه گروهی از همکارانش به یک ماموریت خطرناک می‌پردازد که وظیفه دارند به یک شخصیت تجاری معروف وارد شوند و از او اطلاعات مهمی را بدزدند اما این بار، وظیفه آنها به علت پیچیدگی خاص، به نام تلقین شناخته می‌شود.

یعنی وارد کردن یک ایده به ذهن فرد به گونه‌ای که او تصور کند آن ایده از خودش آمده است. فیلم تلقین 2010، با داستانی پیچیده و اثربخش، صداگذاری فوق‌العاده، و تصاویر زیبا به همراه اجرای فوق‌العاده بازیگران، به عنوان یکی از برترین فیلم‌های علمی-تخیلی دهه 2010 شناخته شده است.

این فیلم به عنوان یک عمل هنری، به مخاطبان فرصت می‌دهد تا در مورد عمق و تداخل ذهنی شخصیت‌ها و داستان، به تفکر بپردازد و نظرات مختلفی را از دیدگاه فلسفی بر مبنای داستان بررسی کند. موسیقی متن فیلم که توسط هانس زیمر ساخته شده، نقش مهمی در افزایش احساسات و تنش در نماهای مختلف فیلم دارد. اگر این فیلم را هنوز ندیده‌اید، توصیه می‌شود زمانی را برای تماشای آن اختصاص دهید و از تجربه جذاب و فکربرانگیز آن بهره‌مند شوید.

 

فیلم تلقین 2010 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Inception 2010 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها