کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم تنها در خانه ۳-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی تنها در خانه ۳

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی تنها در خانه Home Alone 3، یک قطعه ی کامپیوتری بسیار محرمانه و مربوط به مقامات بسیار سطح بالای آمریکا توسط یک عده تبهکار حرفه ای ربوده می شود. آنها برای عبور دادن این قطعه از ایست بازرسی فرودگاه از یک ماشین کنترلی استفاده میکنند که بطور تصادفی در ایستگاه بازرسی ساک این گروه با پیر زنی عوض می شود …

درباره فیلم

Spread the love



فیلم تنها در خانه ۳

فیلم تنها در خانه ۳ Home Alone 3، یک فیلم کمدی، اکشن و خانوادگی، ساخت 1997 آمریکایی است که توسط راجا گاسنل در اولین تجربه کارگردانی خود، نوشته و تهیه‌کنندگی مشترک توسط جان هیوز، و با بازی الکس دی. لینز اولک، کروپاریاکیلستد و هاویلند موریس ساخته شده است.

 

بررسی فیلم

فیلم تنها در خانه ۳، که دنباله مستقلی بر (تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک) (۱۹۹۲) است، داستان الکس پرویت، پسربچه ۸ ساله‌ای را دنبال می‌کند که خانه‌اش را از یک گروه خطرناک از جنایتکاران بین‌المللی که برای یک سازمان تروریستی کار می‌کنند، در امان نگه می دارد. این سومین فیلم در مجموعه فیلم‌های تنها در خانه است.

فیلم تنها در خانه ۳، اولین فیلمی است که در آن بازیگر مکالی کالکین، کارگردان کریس کلمبوس، یا آهنگساز جان ویلیامز حضور ندارند؛ گاسنل قبلاً به عنوان ویراستار در دو فیلم اول (تنها در خانه) خدمت کرده بود. همچنین این آخرین فیلم در این مجموعه است که اکران سینمایی داشته است. فیلم با نقدهای متفاوتی روبرو شد، منتقدان از عملکرد لینز تمجید کردند اما از دور شدن فیلم از قسمت‌های قبلی، از جمله تم‌ها و بازیگران آن انتقاد کردند.

فیلم تنها در خانه ۳ توسط یک دنباله تلویزیونی به نام تنها در خانه ۴ در سال ۲۰۰۲ دنبال شد. تنها در خانه ۳ همزمان با (تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک) پیشنهاد شد و قرار بود هر دو فیلم به طور همزمان تولید شوند؛ با این حال، این برنامه‌ها به نتیجه نرسید. ایده ساخت فیلم سوم (تنها در خانه) در اواسط دهه ۱۹۹۰ احیا شد؛ پیش‌نویس‌های اولیه برای بازگشت مکالی کالکین به نقش کوین مک‌کالیستر به عنوان یک نوجوان بود.

فیلم تنها در خانه ۳ همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Home Alone 3 1997 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها