کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم جولز Jules 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی جولز

خلاصه داستان

فیلم سینمایی جولز Jules 2023، در مورد پیرمردی به نام میلتون رابینسون (با بازی بن کینگزلی) است که در یک شهر کوچک در غرب پنسیلوانیا زندگی آرامی را سپری می‌کند. اما زمانی که یک بشقاب پرنده و مسافر فرازمینی‌اش در حیاط خلوت خانه او سقوط می‌کنند، همه چیز کاملا تغییر می کند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم جولز Jules 2023

فیلم جولز Jules 2023، فیلمی علمی تخیلی، کمدی و درام ساخت 2023 کشور آمریکا می باشد به کارگردانی مارک ترتلتاب (Marc Turtletaub) که توسط کمپانی Big Beach Films تولید شد. گاوین استکلر فیلمنامه اثر را به نگارش در آورده است. بازیگرانی چون بن کینگزلی، زویی وینترز، هریت سنسوم هریس، جین کرتین، آنا جورج، دونالد پل، جف کیم، جید کوون … در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات و داستان فیلم

فیلم جولز Jules 2023، نخستین بار در تاریخ 22 مارس 2023 در جشنواره بین الملی Sonoma International Film Festival به نمایش در آمد. موسیقی فیلم اثر فولکر برتلمن می‌باشد. آیلت گیل عفرات تدوین آن را انجام داده است. فیلم جولز روایتگر داستان پیرمردی به نام میلتون رابینسون است که زندگی آرامی را در شهر کوچکی سپری می کند تا اینکه با سقوط یک بشقاب پرنده در حیاط خانه اش اوضاع به هم می ریزد. جولز نامی است که میلتون به این موجود فضایی داده و با او دوست شده است. اما با خبر دار شدن همسایه ها از این قضیه دولت وارد عمل شده و اوضاع را پیچیده می کند .

 

فیلم جولز Jules 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Jules 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها