کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم دشمن Foe 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی دشمن

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی دشمن Foe 2023، هن و جونیور زمینی دورافتاده را که نسل‌ها در خانواده جونیور بوده، تبدیل به مزرعه می‌کنند. اما زمانی که یک غریبه ناخوانده با یک پیشنهاد شگفت‌انگیز از راه می‌رسد، زندگی آرام هن و جونیور به آشوب کشیده می‌شود و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم دشمن Foe 2023

فیلم دشمن Foe 2023، درام دلهره‌آور علمی‌تخیلی، محصول آمریکا، استرالیا و انگلستان می باشد تحت کارگردانی گارث دیویس و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته شده توسط خود او و با همکاری آیین رید. این اثر برگرفته از رمانی با همان نام نوشته رید است که در سال 2018 منتشر شده. در این فیلم، سرشه رونان، پل مسکال، و آرون پیر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم دشمن Foe 2023، در تاریخ 30 سپتامبر 2023 در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآمد. بعد از اکران با وجود انتظارات، نقدهای دریافتی به این فیلم عمدتاً منفی بوده‌اند. در وب سایت Rotten Tomatoes، فیلم تنها 17% از 46 بررسی منتقدین را به صورت مثبت به خود اختصاص داده است. در سایت Metacritic، که از یک میانگین وزنی برای امتیازدهی استفاده می‌کند، فیلم بر اساس نقدهای 22 منتقد، امتیاز 40 از 100 را کسب کرده که به نقدهای مختلط یا متوسط اشاره دارد. ماتیاس اردلی مسئولیت فیلم‌برداری و پیتر سیبراس ویرایش فیلم را بر عهده داشته‌اند.

 

 

فیلم دشمن Foe 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Foe 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها