کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم دنیا را پشت سر بگذار 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی دنیا را پشت سر بگذار

خلاصه داستان

فیلم سینمایی دنیا را پشت سر بگذار Leave the World Behind 2023، در مورد خانواده‌ای است که برای گذراندن تعطیلات به یک خانه اجاره‌ای مجلل در لانگ آیلند سفر می‌کنند. اما در این میان یک حمله سایبری همه وسایل الکترونیکی را از کار انداخته و از راه رسیدن دو غریبه مرموز نیز همه چیز را پیچیده‎ تر می‌کند تا اینکه…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم دنیا را پشت سر بگذار 2023

فیلم دنیا را پشت سر بگذار 2023 Leave the World Behind، فیلمی درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 آمریکا. کارگردان و فیلمنامه نویس سم اسماعیل (Sam Esmail) است تولید شده توسط کمپانی های Esmail Corp و Higher Ground Productions و Netflix Studios. بازیگرانی چون جولیا رابرتس، ماهرشالا علی، ایثن هاک، میهالا هرولد، فرح مکنزی، چارلی ایوانز، کوین بیکن، ونسا اسپیلاگا، جاش درنن، اریکا چو و غیره در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم دنیا را پشت سر بگذار 2023، اولین بار در سال 2023 در جشنواره بین‌المللی فیلم AFI Fest در آمریکا حضور یافت و در 22 نوامبر در سینما اکرن شد و سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX هم آن را به صورت اینترنتی منتشر کرد. لیزا لاسک تدوین آن را انجام داده است و توسط تاد کمپبل فیلمبرداری شد. فیلم از رمانی به همین نام نوشته رومان علام ساخته شده است.

 

 

 

فیلم دنیا را پشت سر بگذار 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Leave the World Behind 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها