کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم زندگی های پیشین 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی زندگی های پیشین
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی زندگی های پیشین Past Lives 2023، نورا و هه سونگ، دو دوست صمیمی دوران کودکی هستند که پس از مهاجرت خانواده نورا از کره‌جنوبی از هم جدا می‌شوند. حال با گذشت 20 سال، نورا و هه سونگ در یک هفته سرنوشت‌ساز دوباره با یکدیگر روبرو شده و مفهوم عشق و سرنوشت را تجربه می‌کنند…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم زندگی های پیشین 2023

فیلم زندگی های پیشین 2023 Past Lives، ساخت کشور آمریکا و کره جنوبی در ژانر درام، عاشقانه به کارگردانی سلین سانگ (Celine Song) می باشد که سه کمپانی  2AM و A24 و CJ ENM Co آن را تولید و منتشر کردند. فیلمنامه آن را هم سلین سانگ نوشته است. بازیگرانی همچون گرتا لی، تئو یو، جان ماگارو، مون سونگ آه، جی هی یون، وون یانگ چوی، آن مین یانگ، سئو یون وو، کیها چانگ … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم زندگی های پیشین 2023، در جشنواره ساندس آمریکا برای اولین بار به نمایش در آمد. موسیقی فیلم اثر کریستوفر بیر و دنیل راسن می باشد و فیلمبرداری آن را شبیر کرشنر بر عهده گرفت. فیلم زندگی های پیشین، نامزد دریافت جایزه خرس طلایی برای بهترین فیلم از جشنواره خرس طلایی شد.

 

فیلم زندگی های پیشین 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Past Lives 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها