کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم شکارچیان آخر الزمان Badland Hunters 2024-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی شکارچیان آخرالزمان

خلاصه داستان

در فیلم شکارچیان آخر الزمان Badland Hunters 2024 پس از اینکه یک زلزله مرگبار شهر سئول در کره جنوبی را به سرزمینی بی‌قانون تبدیل می‌کند، یک شکارچی بی‌ باک وارد عمل می‌شود تا نوجوانی را که توسط یک پزشک دیوانه ربوده شده است، نجات دهد اما…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

 

فیلم شکارچیان آخر الزمان Badland Hunters 2024

فیلم شکارچیان آخر الزمان Badland Hunters 2024، یک فیلم درام اکشن کره‌ای به کارگردانی هو میونگ هانگ. بازیگران اصلی این فیلم شامل ما دونگ سوک، لی هی جون، لی جون یونگ و روه جونگ اوی هستند.

 

 

نکات فیلم

فیلم شکارچیان آخر الزمان Badland Hunters 2024، دنباله فیلم Concrete Utopia سال قبل است و داستان پس از تبدیل زمین لرزه‌ای سئول به یک دشت آخرالزمانی را دنبال می‌کند، جایی که همه چیز از قانون و نظم تا تمدن و انسانیت فروپاشیده است. این فیلم یک تولید اصلی Netflix است و در تاریخ 26 ژانویه 2024 منتشر شد. در تاریخ 2 نوامبر 2023، Netflix تایید کرد که فیلم توسط کارگردان هنرهای رزمی هو میونگ هانگ کارگردانی شده و توسط Climax Studios تولید شده است، با شرکت‌های تهیه‌کننده Big Punch Pictures و Nova film به عنوان همترازها.

در وب‌سایت تجمیع نقدها، Rotten Tomatoes، این فیلم با درصد تأیید 88% بر اساس 8 نقد، و امتیاز میانگین 7/10 قرار گرفته است. رمی نورتون در Ready Steady Cut این فیلم را با امتیاز 4/5 ارزیابی کرده و نوشته است: Badland Hunters از ابتدا تا انتها هیجان‌انگیز است، پر از اکشن، خطر، وحشت و یک کمی شوخی برای تخفیف از فشار.

 

 

 

فیلم شکارچیان آخر الزمان Badland Hunters 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Badland Hunters 2024 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها