کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم شیشه 2019 Glass-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی شیشه

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی شیشه 2019 Glass، نگهبانی به نام دیوید دان از قدرت‌های ماوراء طبیعه خود برای به دام انداختن مردی استفاده می‌کند که دارای بیست و چهار شخصیت متفاوت است و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم شیشه 2019 Glass

فیلم شیشه 2019 Glass، یک فیلم درام ابرقهرمانی سال 2019 است که توسط ام نایت شیامالان نوشته و کارگردانی شده است. شیامالان همچنین به همراه جیسون بلوم، مارک بینستوک، و اشوین راجان تولید کننده این فیلم بوده است. این فیلم هم به عنوان یک اثر مشترک و هم دنباله‌ای برای فیلم‌های قبلی شیامالان، شکست‌ناپذیر (2000) و اسپلیت (2016) است و سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه شکست‌ناپذیر می‌باشد. بروس ویلیس، ساموئل ال جکسون، اسپنسر تریت کلارک، و شارلین وودارد نقش‌های خود را از شکست‌ناپذیر تکرار می‌کنند.

 

نکات فیلم

پس از انتشار فیلم شکست‌ناپذیر (Unbreakable) ساخته ام. نایت شیامالان در سال 2000، شایعاتی در مورد احتمال ساخت دنباله‌های آن در مصاحبه‌ها و وب‌سایت‌های علاقه‌مندان به فیلم شروع به چرخیدن کرد.  فیلم شیشه 2019 Glas؛ نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرد و همچنین نامزد دریافت جایزه در جشنواره انجمن منتقدان فیلم لندن سال ۲۰۱۹، شده‌ است.

فیلم شیشه 2019 Glass همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Glass 2019 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها