کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم فقط رودخانه جاری است Only the River Flows 2023- دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی فقط رودخانه جاری است

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی فقط رودخانه جاری است Only the River Flows 2023، رئیس پلیسی برای تحقیق درباره یک سری قتل‌ها در یک شهر کنار رودخانه در مناطق روستایی چین در دهه ۱۹۹۰ میلادی، اقدام می‌کند. او سریعا یک نفر را بازداشت میکند، اما شواهد مامور پلیس را به عمق‌های بیشتری از رفتار مخفیانه مردم می‌کشاند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم فقط رودخانه جاری است Only the River Flows 2023

فیلم فقط رودخانه جاری است Only the River Flows 2023، یک اثر هیجان‌انگیز در ژانر جنایی، درام و معمایی است که در چین تولید شده و تحت کارگردانی و نویسندگی وی شوجون قرار دارد. در این فیلم، بازیگرانی چون ژو ییلونگ، کلویی مایان، و هو تیانلای، نقش‌های مهمی را بازی کرده‌اند و با اجراهای قوی خود، تماشاگران را به دنیای پیچیده و جذاب داستان بکشانند.

 

این فیلم با داستانی گیرا و پر از رمز و راز، توانسته است جایگاه خود را در صحنه سینمای جهانی پیدا کند و به عنوان یکی از بهترین آثار سال مورد توجه قرار گیرد. این فیلم نه تنها نقش پردازی عالی دارد، بلکه با فضای مهیج و ماجرایی‌اش، برای بینندگان تجربه‌ای فراموش‌نشدنی ایجاد می‌کند.

 

فیلم فقط رودخانه جاری است Only the River Flows 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Only the River Flows 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها