کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




Killers of the Flower Moon Hmahang 2 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی قاتلان ماه کامل
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon 2023 در دهه 1920 میلادی، پس از کشف نفت در زمین‌های یک قبیله بومی آمریکایی در اوکلاهما به نام اوسیج‌، اعضای این قیبله به طرز وحشتناکی به قتل می‌رسند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم قاتلان ماه کامل 2023

فیلم قاتلان ماه کامل 2023 Killers of the Flower Moon، در ژانر جنایی، درام، رازآلود، تاریخی، وسترن و هیجان انگیز ساخت کشور آمریکا با کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) می باشد که فیلمنامه آن را اریک راث و مارتین اسکورسیزی نوشته اند که از  کتاب دیوید گرن اقتباس شده است. بازیگران این فیلم ستارگانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونس، لیلی گلداستون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جنی کالینز، جیلیان دیون … می باشند.

 

نکات فیلم

فیلم قاتلان ماه کامل 2023، بر اساس داستان واقعی ساخته شده است و اولین بار هم در جشنواره فیلم کن به نمایش در آمده است. تدوین فیلم بر عهده تلما شون میکر بوده و فیلمبرداری آن را رودریگو پریتو انجام داده است. داستان فیلم در مورد قتلهای اکلاهما در دهه 1920 به دنبال جریان کشف نفت در قبیله سرخ پوست اوسیج می باشد

فیلم قاتلان ماه کامل 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Killers of the Flower Moon 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها