کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم مارول ها 2023 The Marvels-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی مارول ها
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی مارول ها The Marvels 2023، کارول دانورز، با نام مستعار کاپیتان مارول، هویت خود را از کری ظالم پس گرفته است، با این حال هنوز باید بار یک جهان بی‌ثبات را به دوش بکشد. اکنون کارول دانورز باید با دو ابر قهرمان دیگر به نام‌های کامالا خان و مونیکا رامبو متحد شده و برای نجات جهان گروه مارول‌ها را تشکیل دهد اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم مارول ها 2023 The Marvels

فیلم مارول ها 2023 The Marvels، یک فیلم ابرقهرمانی، کمدی فانتزی آمریکایی، ساخته شده بر اساس کمیک‌های مارول می باشد. این فیلم توسط نیا داکوستا کارگردانی شده و نویسندگان فیلم نیز شامل مگان مک‌دانل و الیسا کاراسیک می‌شوند. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به بری لارسون، تئونا پریس و ایمان ولانی اشاره کرد. همچنین در این فیلم بازیگرانی نظیر زاوه آشتون، گری لوئیس، پارک سئو جون، زینوبیا شراف، موهان کاپور، ساگار شیخ، و ساموئل ال جکسون حضور دارند.

 

نکات فیلم

فیلم مارول ها 2023 The Marvels، توسط استودیوی مارول تولید و توزیع شده توسط استودیوهای حرکت و تصویر والت دیزنی است. این فیلم دنباله‌ای برای فیلم Captain Marvel (2019) و ادامه‌ای برای مینی‌سری تلویزیونی Ms. Marvel (2022) محسوب می‌شود و همچنین بیست و سومین فیلم از دوره سینمایی جهان سینمایی مارول (MCU) است. این فیلم نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد؛ از یک سو به دلیل بازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت، اما از سوی دیگر به خاطر اسکریپت و عدم انسجام تناسب‌های سبکی مورد انتقاد قرار گرفت. موسیقی اثر لورا کارپمنف، فیلم‌بردار شان بابیت و تدوین‌گر کاترین هدستروم، ایوان شیف می باشد.

 

 

فیلم مارول ها 2023 The Marvels همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Marvels 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها