کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ماموریت غیر ممکن 2-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن ۲

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی ماموریت غیر ممکن 2 Mission: Impossible II، ایتان هانت (با بازی کروز) با سارق حرفه‌ای نیاه نوردوف-هال (با بازی نیوتن) همکاری می‌کند تا یک بیماری ژنتیکی اصلاح‌شده را که توسط عامل سرکش نیروی مأموریت‌های غیرممکن (IMF) شان آمبروز (با بازی اسکات)، که عاشق سابق نوردوف-هال است، نگهداری می‌شود، پیدا کند اما نابود نکند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ماموریت غیر ممکن 2

فیلم ماموریت غیر ممکن 2 Mission: Impossible II، فیلمی اکشن، هیجان انگیز و جاسوسی محصول سال ۲۰۰۰ آمریکا است که توسط جان وو کارگردانی و توسط تام کروز تهیه و بازی شده است. فیلمنامه توسط رابرت تاون نوشته شده است. این فیلم دنباله‌ای بر مأموریت: غیرممکن (۱۹۹۶) و دومین قسمت در سری فیلم‌های مأموریت: غیرممکن می‌باشد. در این فیلم، بازیگرانی چون دوگری اسکات، تندیوه نیوتن، ریچارد راکسبورگ، جان پولسون، برندان گلیسون، راده شربدژیا و وینگ ریمز ایفای نقش کرده‌اند.

 

 نکات فیلم

فیلم ماموریت غیر ممکن 2، در تاریخ ۲۴ می ۲۰۰۰ توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده به صورت سینمایی اکران شد و در سراسر جهان ۵۴۶ میلیون دلار فروش داشت، به این ترتیب پرفروش‌ترین فیلم آن سال شد. واکنش اولیه منتقدین متفاوت بود، با تمجید از صحنه‌های اکشن و کارگردانی وو، اما انتقاد از شخصیت‌پردازی، و این که فیلم را نسبت به فیلم اول ضعیف‌تر دانستند. دنباله‌ای بر این فیلم، مأموریت: غیرممکن III، در سال ۲۰۰۶ منتشر شد.

استودیو نگرانی‌هایی در مورد ایمنی فیلمبرداری صحنه ورود تام کروز داشت، که در آن او در پارک ایالتی دد هورس پوینت در موآب، یوتا، به صخره‌نوردی آزاد می‌پردازد. کروز از انصراف دادن به این ایده خودداری کرد زیرا نمی‌توانست روش بهتری برای معرفی دوباره شخصیت فکر کند. هنگام فیلمبرداری این صحنه، هیچ تور ایمنی وجود نداشت، اما او از یک کمربند ایمنی و یک سیم نازک استفاده می‌کرد.

فیلم ماموریت غیر ممکن 2 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Mission: Impossible II 2000 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها