کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم میان ستاره ای Interstellar 2014-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم سینمایی میان ستاره ای

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی میان ستاره ای Interstellar 2014، در حالی که قحطی و گرسنگی به کره ی زمین چیره شده، گروهی از ستاره شناسان تصمیم میگیرند تا با استفاده از یک کرم‌چاله‌ ی فضایی که به تازگی کشف شده، محدودیت های سفر انسان به دور ترین نقاط فضا را از بین ببرند…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم میان ستاره ای Interstellar 2014

فیلم میان ستاره ای Interstellar 2014، یک فیلم درام علمی تخیلی که توسط کریستوفر نولان کارگردانی شده و فیلمنامه را هم به همراه برادرش جاناتان نوشته است. بازیگرانی همچون متیو مک‌کانهی، آن هتاوی، جسیکا چستین، بیل اروین، الن برستین، مایکل کین و مت دیمون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات فیلم

داستان این فیلم در یک آینده دیستوپیک جایگذاری شده است که در آن بشریت در میان یک بلا و قحطی ویران‌کننده گرفتار شده است، و دنباله‌گان گروهی از فضانوردان را دنبال می‌کند که از طریق یک تونل زمانی نزدیک به زحل به دنبال یک سرزمین جدید برای بشریت می‌ گردند. کیپ تورن، یک فیزیکدان نظری کالتک و برنده جایزه نوبل فیزیک 2017، به عنوان یک تهیه‌کننده اجرایی در فیلم حضور داشت، به عنوان مشاور علمی عمل کرد و یک کتاب مرتبط با علم در زمینه علم انتراستلار نوشت.

 

 

فیلم میان ستاره ای Interstellar 2014 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Interstellar 2014 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها