کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم می دسامبر May December 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی می دسامبر May December

خلاصه داستان

فیلم سینمایی می دسامبر 2023 May December، داستان یک هنرپیشه زن هالیوود به نام الیزابت (با بازی ناتالی پورتمن) را دنبال می‌کند که به جورجیا سفر می‌کند تا با زنی جنجالی به نام گریس (با بازی جولین مور) که قرار است در یک فیلم بازی کند، ملاقات کرده و درباره زندگی او تحقیق کند...

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم می دسامبر May December 2023

فیلم می دسامبر May December 2023، یک فیلم درام کمدی سیاه عاشقانه آمریکایی است که توسط تاد هینز کارگردانی شده و فیلمنامه‌ای از سمی برچ بر اساس داستانی از برچ و الکس مکانیک نوشته شده است. این فیلم که الهام گرفته از مری کی لتورنو است، ناتالی پورتمن را در نقش یک بازیگر نشان می‌دهد که به ساوانا، جورجیا سفر می‌کند تا با زن جنجالی (جولیان مور) که قرار است در یک فیلم نقش او را بازی کند، ملاقات کرده و زندگی‌اش را مطالعه کند. بازیگران فیلم ناتالی پورتمن، جولین مور، کریس تنزیس، چارلز ملتون، آندریا فرانکل، گابریل چانگ، میکنزی تیلور، ژوسلین شلفو، پایپر کردا، الیزابت یو، کوری مایکل اسمیت و غیره …

 

 

بررسی فیلم

نویسنده فیلمنامه، سمی برچ، فیلمنامه را با همکاری همسرش، الکس مکانیک، تدوین کرد و در روز یادبود سال ۲۰۱۹ آن را به پایان رساند. تهیه‌کننده، جسیکا البام، پس از خواندن فیلمنامه به پروژه پیوست. در ژوئن ۲۰۲۱، اعلام شد که پورتمن و مور در فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. پورتمن، تاد هینز را برای کارگردانی فیلم دعوت کرد. در سپتامبر ۲۰۲۲، ملتون به گروه بازیگران پیوست. در ژانویه ۲۰۲۳، گزارش شد که پایپر کوردا، الیزابت یو، و گابریل چونگ به گروه بازیگران اضافه شده‌اند.

تصویربرداری اصلی در ساوانا، جورجیا انجام شد و پس از ۲۳ روز در نوامبر ۲۰۲۲ به پایان رسید. ادوارد لاچمن در ابتدا قرار بود به عنوان مدیر فیلمبرداری خدمت کند، اما به دلیل آسیب دیدگی ران خود، توسط کریستوفر بلاوولت جایگزین شد. هینز گفت که این فیلم بخشی از الهام خود را از فیلم‌های اینگمار برگمان، پرسونا (۱۹۶۶) و نور زمستان (۱۹۶۳) گرفته است.

فیلم می دسامبر May December 2023، در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ در برخی سینماها در ایالات متحده اکران شد، قبل از اینکه در تاریخ ۱ دسامبر در نتفلیکس پخش شود. این فیلم استقبال منتقدین را به همراه داشت و جوایز مختلفی دریافت کرد، از جمله نامزدی برای چهار جایزه گلدن گلوب، و به عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر ۲۰۲۳ توسط انستیتو فیلم آمریکا نام گرفت.

 

فیلم می دسامبر May December 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

May December 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها