کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




Napoleon Hamahang 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ناپلئون
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی ناپلئون Napoleon 2023، زندگی ناپلئون بناپارت و صعود سریع و بی‌رحمانه‌ او به سمت امپراتوری فرانسه را از منظر رابطه ناپایدار او با همسرش ملکه ژوزفین به تصویر کشیده است و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ناپلئون 2023 Napoleon

فیلم ناپلئون 2023 Napoleon، ناپلئون یک فیلم درام تاریخی حماسی در سال 2023 می باشد که بر اساس داستان ناپلئون بناپارت، توسط ریدلی اسکات کارگردانی و تولید شده و دیوید اسکارپا فیلمنامه آن را نوشته است. عمدتاً این فیلم به بررسی صعود رهبر فرانسوی به قدرت و همچنین رابطه‌اش با همسرش، ژوزفین، می‌پردازد. در این فیلم، خواکین فینیکس نقش ناپلئون و ونسا کربی نقش ژوزفین را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران طاهر رحیم، روپرت اورت، مارک بونار و …

 

 

نکات فیلم

در اکتبر 2020، اسکات پروژه بعدی خود را با نام ناپلئون اعلام کرد. پس از تاخیرها و تغییرات در بازیگران به دلیل همه‌گیری کووید-19، فیلم‌برداری در فوریه 2022 در انگلستان آغاز شد و چندین ماه به طول انجامید. علاوه بر نویسنده دیوید اسکارپا، همکاران مکرر اسکات شامل مدیر فیلم‌برداری داریوش ولسکی و ویراستار کلر سیمپسون بودند.

فیلم ناپلئون 2023 Napoleon، در تاریخ 14 نوامبر 2023 در پاریس اکران شد و در تاریخ 22 نوامبر 2023 توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ در ایالات متحده و بریتانیا منتشر شد، پیش از اینکه در تاریخی بعدی در اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآید. این فیلم تاکنون 216 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است (گرچه اکثر نقدها در فرانسه منفی بوده‌اند)، با تحسین صحنه‌های نبرد و اجراها، اما به دلیل دقت تاریخی نادرست آن مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

فیلم ناپلئون 2023 Napoleon همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Napoleon 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها