کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هارکری Harakiri 1962-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هاراکری

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی هاراکری Harakiri 1962، زمانی که یک رونین، که برای انجام سپوکو به قصر یک ارباب فئودال مراجعه کرده، از خودکشی وحشتناک رونین دیگری که پیش از این به آنجا آمده بود مطلع می‌شود و نشان می‌دهد که گذشته‌های آنها چگونه با هم درهم تنیده است و با این کار، یکپارچگی خاندان را به چالش می‌کشد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هارکری Harakiri 1962

فیلم هارکری Harakiri 1962، یک فیلم ژاپنی از ژانر درام اکشن جنگی محصول ژاپن به کارگردانی ماساکی کوبایاشی به کارگردانی ماساکی کوبایاشی و نویسندگی یاسوهیکو تاکیگوچی، شینوبو هاشیموتو می باشد. بازیگرای چون تاتسویا ناکادای، اکیرا ایشیهاما، شیما ایواشیتا و … در این فیلم حضور دارند.

 

نکات فیلم

فیلم هاراکری Harakiri، داستان این فیلم بین سال‌های ۱۶۱۹ تا ۱۶۳۰ در دوره ادو و زمان حکومت شوگونیت توکوگاوا روایت می‌شود. این فیلم همچنان مورد تحسین منتقدان قرار می‌گیرد و اغلب به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سامورایی که تا به حال ساخته شده است، شناخته می‌شود. موسیقی اثر تورو تاکه‌میتسو می باشد و فیلم‌برداری را یوشیو میاجیما بر عهده داشته است.

فیلم هارکری Harakiri 1962 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Harakiri 1962 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها