کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم همه چهره های شما All Your Faces 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی همه چهره های شما

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی همه چهره های شما All Your Faces 2023، گروهی از قربانیان دزدی و سرقت‌های خشونت‌آمیز شامل گرگوار، ناوله، و سابین، تصمیم می‌گیرند به یکی از این گروه‌های گفتگوی نظارت بپیوندند. این گروه شامل مجرمان عیسی، نسیم، و توماس است که به جرم سرقت‌های خشونت‌آمیز محکوم شده‌اند. در این حین، کلوئه که قربانی آزار جنسی در کودکی بوده، برای ملاقات با مجرم خود، عیسی، آماده می‌شود...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم همه چهره های شما All Your Faces 2023

فیلم همه چهره های شما All Your Faces 2023، یک فیلم درام فرانسوی به کارگردانی و نویسندگی ژان هری است. بازیگرانی همچون بیران با، لیلا بختی، دالی بن صلاح، الودی بوشز، سولیانه براهیم، ژان پیر داروسین، آدل اگزارچوپولوس و … در آن حضور دارند.

 

 

نکات فیلم

این فیلم در تاریخ 29 مارس 2023 در فرانسه منتشر و در مراسم جوایز سزار در دوره 49 نامزد شد. All Your Faces در وب‌سایت فرانسوی AlloCiné امتیاز متوسطی معادل 4.1 از 5 ستاره بر اساس 35 نقد دریافت کرد. اریک نوهاف از روزنامه Le Figaro نوشت که فیلم یک گفتگوی جذاب بین قربانیان و مرتکبان را سازماندهی می‌کند. فیلمبرداری فیلم توسط نیکلاس لوآر و ویرایش توسط فرانسیس وسین انجام شده است. موسیقی متن ساخته پاسکال سنگلا می باشد.

 

فیلم همه چهره های شما All Your Faces 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

All Your Faces 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها