کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم والکری Valkyrie 2008-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی والکری

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی والکری Valkyrie 2008، خواهید دید در طول جنگ جهانی دوم گروهی از افسران ارتش آلمان نقشه‌ای را برای ترور هیتلر و نابودی حکومت نازی‌ها، طرح ریزی می‌کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا کنترل کشور از طریق عملیات والکری به دست گرفته و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم والکری Valkyrie 2008

فیلم والکری Valkyrie 2008، یک درام تاریخی هیجانی محصول کشورهای آمریکا و آلمان و … که توسط برایان سینگر کارگردانی شده و کریستوفر مک‌کوآری و نیتان الکساندر آن را نوشته‌اند. بازیگران شامل: تام کروز، کنت برانا، بیل نای، کاریس ون هویتن، ادی ایزارد، کریستیان برکل، تام ویلکینسون، هاروی فریدمن و … هستند.

 

 

نکات فیلم

فیلم والکری Valkyrie 2008، در آلمان نازی در طول جنگ جهانی دوم تنظیم شده و توسط استودیوی آمریکایی یونایتد آرتیستز منتشر شد. تام کروز در نقش سرهنگ کلاوس فون اشتاوفنبرگ، یکی از مهم‌ترین برنامه‌ریزان توطئه، بازی کرده است. انتخاب کروز برای بازی در این فیلم موجب جنجال بین سیاستمداران آلمانی و اعضای خانواده فون اشتاوفنبرگ شد به دلیل اعتقادات وی در زمینه ساینتولوژی که در آلمان با تردید نگریسته می‌شود.

به همین دلیل، فیلم‌سازان در ابتدا با مشکلاتی در تنظیم مکان‌های فیلم‌برداری در آلمان مواجه شدند، اما بعداً دسترسی به مکان‌هایی مانند بندلربلاک تاریخی برلین به آن‌ها داده شد. روزنامه‌ها و فیلم‌سازان آلمانی از فیلم و هدف آن برای گسترش آگاهی جهانی از توطئه فون اشتاوفنبرگ حمایت کردند. موسیقی ساخته جان اوتمن می باشد و فیلم‌بردار فیلم نیوتن توماس سیگل است.

 

فیلم والکری Valkyrie 2008 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Valkyrie 2008 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها